شناسهٔ خبر: 49788595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی:

آیت‌الله حسن‌زاده آملی اسوه جهاد، تقوی و معرفت بود

اراک - ایرنا - مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری مرکزی گفت: آیت‌الله حسن‌زاده آملی اسوه جهاد، صبر، تقوی، علم و معرفت بود که عمر با برکت خود را در راه اعتلای حق‌طلبی و گسترش و نشر اصول علم و معرفت صرف کرد.

صاحب‌خبر -

« زهرا کسایی پور» روز یکشنبه در سومین همایش پیام‌آوران عاشورا استان مرکزی ویژه خواهران  شهدا در سالن غدیر استانداری این استان در اراک، افزود: آیت‌الله حسن‌زاده آملی از فیلسوفان نظریه‌پرداز، عالم انقلابی و یار دیرین انقلاب و رهبری بودند که عمر با برکت خود را در راه اعتلای حق‌طلبی و گسترش و نشر اصول علم و معرفت صرف کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شهادت نوجوان ایزه‌ای « علی لندی»، بار دیگر نشان داد که خاک قهرمان‌پرور ایران اسلامی هر روز جلوه‌هایی از ایثارگری دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی ادامه داد: انسان دوستی، ایثار و بزرگ‌منشی از خصلت‌های مهم مردم ایران است و این فرهنگ روز به روز باید گسترش یابد.

رشادت بانوان در هشت سال دفاع مقدس کمتر از مردان نبود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی هم در این همایش گفت: رشادتی که زنان ایران اسلامی در دوران هشت‌سال دفاع مقدس داشتند کمتر از مردان نبود.

« زهرا آخانی» افزود: زنان ایران اسلامی در این دوره با پشتیبانی همه‌جانبه از مردان موجب پیروزی شکوهمند ایران اسلامی شدند.

وی بیان کرد: اگر رشادت زنان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود، پیروزی میسر نمی‌شد.

سومین همایش پیام‌آوران عاشورا ویژه خواهران  شهدای استان مرکزی به همت ستاد بزرگداشت چهل ویکمین سالگرد دفاع مقدس حوزه بانوان استان مرکزی برگزار شد.

تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین تبلور جدیدی از عاشورا در سرزمین اسلامی است

رئیس بسیج زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی هم در این همایش گفت: حضرت زینب (س) در این روزها با حیا و عفت زنانه به زنان دنیا آموخت که می‌توان در خط مقدم بود و علیه دشمن تازید و حرف حق را به زبان آورد.

« زهرا غفاری» افزود: اربعین حسینی برای شیعیان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار است جاماندگان از پیاده روی کربلا، فردا از منازل زیارت اربعین را قرائت کنند.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس امسال تقارن با اربعین حسینی (ع) دارد که این مهم تبلور جدیدی از عاشورا در سرزمین ایران اسلامی است.

رئیس بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: حضرت زینب (س) بهترین الگو برای زنان و دختران است و امید می‌رود با الگوگیری از ایشان زنان ایران اسلامی جزو افرادی باشند که نسل‌های پاک را تربیت و تحویل جامعه اسلامی و انقلابی دهند.

غفاری اظهار داشت: تنها حرکت در مسیر و خط ولایت است که باعث سعادت دنیا و آخرت می‌شود و زنان پیرو حضرت زینب و حضرت زهرا به هیچ عنوان از مسیر دور نمی‌شوند.

در پایان این همایش از خواهران شهید دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی تقدیر شد.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

نظر شما