شناسهٔ خبر: 49788495 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام محمدحسنی:

جدا نشدن یک وجب از خاک سرزمین به برکت مدیریت ولایت‌فقیه حاصل شد

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی، حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد؛ این افتخاری است که در نتیجه مدیریت ولایت‌فقیه برای کشورمان به ارمغان آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاست خبرگزاری آنا، اولین همایش فرزندان طلبه کارکنان ارتش امروز (یکشنبه ۴ مهرماه) برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش در این همایش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در اوایل ۸ سال جنگ تحمیلی، رژیم بعث به دنبال نابودی و تجزیه ایران بود ولی در انتهای دوران مقدس متوجه شدند که این رؤیا را به گور می‌برند.

وی افزود: در ۲۰۰ سال قبل از انقلاب اسلامی، حدود سه و نیم میلیون کیلومتر از خاک ایران از کشور جدا شد، اما در ۸ سال جنگ تحمیلی، حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد؛ این افتخاری است که در نتیجه مدیریت ولایت‌فقیه برای کشورمان به ارمغان آمد. جدا نشدن یک وجب از خاک سرزمین در دوران دفاع مقدس به برکت مدیریت ولایت فقیه حاصل شد

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش تصریح کرد: در دفاع مقدس، با وجود امکانات و توپ و تانک نیروی‌های بعثی و کمک‌های استکبار جهانی به این رژیم، حرف آخر را جوانان پاک سرزمین ما زدند.

در ادامه این مراسم، آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران ضمن تسلیت ایام اربعین حضرت اباعبدالله (ع) اظهار کرد: اربعین یعنی انسان ۴۰ روز خودش را از گناهان دور نگه دارد. صرف حضور در کربلا به معنای رسیدن به امام حسین (ع) نیست زیرا بعضی از افراد بدون زیارت بارگاه حضرت اباعبدالله (ع)، کربلایی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما