شناسهٔ خبر: 49788402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری ایلام:

اجازه خروج زائران از مرز مهران به هیچ‌ عنوان داده نمی‌شود

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با بیان اینکه اجازه خروج زائران از مرز مهران به هیچ‌ عنوان داده نمی‌شود، گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند چرا که زائران از این مرز بازگردانده می‌شوند.

صاحب‌خبر -

نورالله دلخواه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر ممنوعیت تردد زائران در زمان رفت از مرز مهران، اظهار داشت: تعدادی از زائران اربعین حسینی که برای سفر به عراق به مرز مهران مراجعه کرده‌اند، اجازه خروج ندارند.

وی بیان کرد: بنا به گفته مسوولان مربوطه، مرز بین‌المللی مهران تنها در زمان بازگشت پذیرای زائران خواهد بود و به هیچ عنوان نمی‌توانند خارج شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: از عاشقان حسینی خواهشمندیم به این مرز مراجعه نکنند زیرا امکان تردد وجود ندارد.

دلخواه تاکید کرد: تعدادی از زائران اربعین حسینی در چند روز گذشته به مرز  مهران مراجعه کرده و اصرار بر رفتن به کشور عراق داشتند، اما با مشاهده شرایط و نبود امکان تردد به کشور عراق به تدریج درحال بازگشت به محل سکونت خود هستند.

وی اضافه کرد: مردم به شایعات فضای مجازی در خصوص اربعین توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، مرز بین‌المللی مهران به واسطه برخورداری از امنیت و کوتاهی مسافت همه ساله شاهد تردد زوار اربعین بوده اما اکنون به دلیل کرونا بسته است.

نظر شما