شناسهٔ خبر: 49788088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه ساوجبلاغ:

نمایندگان مجلس در انتخاب استانداران دخالت نکنند

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: شنیدیم تعدادی از نمایندگان افرادی را دعوت می‌کنند به مجلس برای استاندار شدن و از آنها مصاحبه می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری با انتقاد از نحوه انتخاب استانداران گفت: این کاری که دولت انجام داد و انتخاب استانداران را تا حدودی به نمایندگان واگذار کرده بدعتی بود که در این دوره شروع شد، شنیدیم تعدادی از نمایندگان افرادی را دعوت می‌کنند به مجلس برای استاندار شدن و از آنها مصاحبه می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، مختاری ادامه داد: آقای وزیر کشور اگر استاندار را نمایندگان تعیین کردند یعنی مدیران کل، فرمانداران و مدیران شهرستانی با نگاه نمایندگان مجلس تعیین می‌شود. این خلاف نظر صریح رهبر انقلاب است.

وی گفت: اگر مجلس و نمایندگان ولایتمدار هستند نباید دخالت کنند، آقایان نماینده؛ چرا شان خودتان را پایین می‌آورید؟ شان شما تعیین وزیر است، اگر استاندار و فرماندار و مدیران کل را شما معرفی کردید فردا به جای اینکه بتوانید از آنها مطالبه حق مردم بکنید باید توجیه گر اشتباهشان باشید.  اگر نگران صندوق رای خود هستید کار کنید برای حل مشکلات مردم، اگرکار نکردید عاقبت شما می‌شود عاقبت همان نمایندگانی که استاندار و فرماندار و مدیران با او بودند ولی رای نیاوردند.

انتهای پیام

نظر شما