شناسهٔ خبر: 49787873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره برداری از دو طرح آموزشی در میبد

دو آموزشگاه خیرساز با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان میبد استان یزد به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دو آموزشگاه خیر ساز با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد، محسن موحدی فرد مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین در شهرستان میبد افتتاح شد.

استاندار یزد در این مراسم گفت: شهرستان میبد یکی از شهرستان‌های برخوردار از شاخص‌های بالای فرهنگی و اجتماعی است و همین موضوع روحیه مشارکت را در بین مردم زیاد کرده است و نتیجه آن را در نهضت مدرسه سازی در شهرستان میبد می‌بینیم.

محمدعلی طالبی با بیان اینکه عموما در استان یزد فعالیت خیرین بزرگوار چشمگیر است افزود: در میبد به طور خاص این وضعیت را در بحث مدرسه سازی و حضور و فعالیت خیرین و بخش خصوصی در تامین نیاز‌های آموزشی و اجتماعی مشاهده می‌کنیم.

مدیرآموزش وپرورش میبد هم گفت: آموزشگاه مرحوم حاج قاسم ضیائی اولین پروژه‌ای بود که به همت برادران ضیایی در زمینی به مساحت ۲۷۴۰ مترمربع و با زیربنای هزار و ۱۳۵ متر مربع به بهره برداری رسید.

محمدرضا کارگر افزود: این آموزشگاه‌ها در شش کلاس ویژه دانش آموزان متوسطه اول و با شش میلیارد تومان اعتبار از محل خیری احداث شده است.

کارگر گفت: پروژه دوم آموزشگاه دخترانه شادروان عاطفه بناپور در زمینی به مساحت دو هزار و ۷۳۰ مترمربع و زیربنای هزار و ۸۲۰ مترمربع افتتاح شد.

مدیر آموزش وپرورش میبد گفت: برای احداث این آموزشگاه هم حاج محمد بناپور و فاطمه شاه محمدی والدین مرحومه عاطفه بناپور بیش از هشت میلیارد تومان هزینه کردند.

کارگر افزود: تکمیل و تجهیز این آموزشگاه هم از سوی اداره نوسازی آموزش و پرورش انجام شد.

در پایان این مراسم از خیرین و معماران و دست اندرکاران احداث این آموزشگاه‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

نظر شما