شناسهٔ خبر: 49787106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پُرترافیک شدن محورهای شمال باتوجه به حضور شیفتگان علامه حسن‌زاده آملی

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به لغزندگی و کاهش دید در محورهای شمال گفت: باتوجه به اینکه علامه حسن‌زاده آملی دار فانی را وداع گفت پیش‌بینی ما این است مسیرهای ورودی به‌ویژه محور هراز پرترافیک شود.

صاحب‌خبر -

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حال حاضر شاهد ترافیکی عادی و روان در محورهای شمال هستیم.

وی درباره شرایط جوی محورهای مازندران، افزود: همچنین شاهد بارش پراکنده باران و لغزندگی سطح راه‌ها و کاهش دید در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان، گدوک سوادکوه و بخشی از ارتفاعات تلمادره کیاسر هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به اینکه علامه حسن‌زاده آملی دار فانی را وداع گفت پیش‌بینی ما این است  باتوجه به حضور شیفتگان از نقاط مختلف کشور مسیرهای ورودی به‌ویژه محور هراز پرترافیک شود.

این مسؤول با اعلام اینکه محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال همچنان درحال اجرا است، تصریح کرد: جلوی خودروهایی که بدون مجوز قصد ورود به استان را داشته باشند، گرفته می‌شود.

عبادی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۸ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۲دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۱هزار و ۲۶۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۲هزار و ۴۶۲ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی در پایان با اعلام اینکه احتمال ریزش و سقوط سنگ در محورهای کوهستانی استان بالا است، گفت: تاکید بر توجه به توصیه‌ها و هشدارها و پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

نظر شما