شناسهٔ خبر: 49785983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین برگزار می‌شود

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دی ماه سال جاری با حضور اضحاب رسانه در استان قزوین برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دی ماه و با 10 محور ملی و یک محور استانی در قزوین برگزار می‌شود.

اصحاب رسانه استان قزوین تا 15 آذر ماه سال جاری مهلت دارند تا آثاری که در فاصله زمانی ۱۵ آذر ۹۹ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده را به جشنواره ارسال کنند.

امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی (کرونا، کمک مومنانه، مواسات و انفاق، اردوهای جهادی و…) الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی (طلاق، اعتیاد، قاچاق، گرانفروشی، محرومیت، ناکارآمدی مدیران و مسئولان) سبک زندگی (ازدواج، فرزندآوری، عفاف وحجاب، الگوی مصرف، نماز و امر به معروف…) مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی ها و دشمن شناسی از محورهای این جشنواره هستند، احیای دشت قزوین نیز به عنوان موضوع استانی در نظر گرفته شده است.

علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌تواننند آثار خود در قالب عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک، گفتگو و مصاحبه و تیتر و حداکثر تا شش اثر از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا به آدرس دبیرخانه: قزوین، شهرک کوثر، خ. شهید رجبعلی (اندیشه) نبش خ. ابوذر جنوبی، پ ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند.

به همراه هر اثر اطلاعات لازم شامل: نام و نام خانوادگی، نام رسانه، نام اثر(تیتر)، موضوع و محور ارسال شود.

اختتامیه جشنواره در ۲۱ دی ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما