شناسهٔ خبر: 49785939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روزانه یک شهید در شبکه شاد به دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی معرفی می‌شود

تبریز - ایرنا - مسوول امور بانوان اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس هر روز یک شهید در شبکه «شاد» به دانش‌آموزان این استان معرفی می‌شود.

صاحب‌خبر -

مریم جلیلی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه زندگی‌نامه شهدای آذربایجان شرقی به‌ خصوص شهیده‌های گرانقدر این دیار برای معرفی به دانش‌آموزان در شبکه شاد تدوین و آماده شده است، هدف از اجرای این طرح را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید و جوان بیان و اضافه کرد: در تلاشیم این روند با پایان هفته دفاع مقدس نیز تداوم یابد.

وی  برنامه های هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی متنوع خواند و  با بیان این‌که در این برنامه های تلاش می شود  شبهات حوزه دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان رفع شود، اظهار کرد: بر همین اساس همایش پیام آوران عاشورایی با حضور بانوان پیشکسوت و خواهران شهید برگزار شده و همایش دیگری با عنوان زنان، معماران ایران جدید برگزار و از ۱۲۰ پیشکسوت زن تجلیل به عمل می آید.

جلیلی از رونمایی سه عنوان کتاب شامل «الفبای شهادت» آثار ادبی برتر کنگره بین المللی نیمکت‌های سوخته، کتاب «همپای مردان» صحبت‌های هشت بانوی امدادگر پیشکسوت و کتاب «وداع با یاران» در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی برگزاری برنامه شب خاطره در فضای مجازی و به صورت حضوری را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی اعلام و اضافه کرد: مهمترین بخش برنامه‌های این هفته، برگزاری همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس است که به‌ صورت ویدیوکنفرانس و استانی برگزار خواهد شد.

نظر شما