شناسهٔ خبر: 49785099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آتش سوزی کوه دیل عمدی است/ با عاملین آن برخورد قانونی می شود

فرماندار گچساران گفت: آتش سوزی کوه دیل عمدی بوده و با عامل و یا عاملین برخورد خواهد شد

صاحب‌خبر -

علیرضا اتابک در گفتگو با خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: آتش سوزی از عصر روز جمعه در ارتفاعات کوه دیل آغاژ که با تلاش نیروهای امدادی در ساعت ۲۳ جمعه مهار شد.

 

وی افزود: مجددا آتش سوزی دیگری در منطقه "دشتک دیل" در ساعت 4 بامداد روز گذشته نیز آغاز شد که با توجه به پوشش گیاهی ،وزش بادهای شدید و نیز صعب العبور بودن منطقه کار مهار با سختی انجام می گرفت و متاسفانه آتش نیز به ارتفاعات کوه دیل نیز سرایت کرده است.

 

فرماندار گچساران تصریح کرد: شب گذشته بخش  زیادی از آتش سوزی این منطقه مهار شد.

اتابک عنوان کرد: حدود ۱۰۰ نفر از نیروهای امدادی جهت پایش در منطقه حضور دارند که اگر مشکلی پیش نیاید تقریبا آتش کنترل و مهار شده است.

 

وی گفت: نیروهای محلی،بسیج،منابع طبیعی،محیط زیست ،انجمن ها،علاقه مندان به محیط زیست و دیگر گروه ها در مهار حریق جانانه حضورداشتند که از جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه این آتش سوزی به طور عمدی صورت گرفته و پیگیر این موضوع هستیم، خاطر نشان کرد: با عامل و یا عاملین این آتش سوزی برخورد خواهد شد هرچند انگیزه فرد یا افراد خاطی تا حدودی نیز برای ما محرز شده است.

 اتابک بیان کرد: با توجه به پوشش متراکم جنگلی این منطقه و نیز وزش باد شدید،هرلحظه امکان وقوع مجدد آتش سوزی دور از تصور نخواهد بود،به هرحال نیروهای امدادی جهت پایش در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما