شناسهٔ خبر: 49784286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

تعداد مراکز تزریق واکسن کرونا در زنجان به ۵۸ مرکز افزایش یافت

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تعداد مراکز تزریق واکسن کرونا در استان زنجان به ۵۸ مرکز افزایش یافت،گفت :روزانه بیش از ۴۰ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود.

صاحب‌خبر -

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ویروس کرونا در استان زنجان در حال سقوط است، گفت: زنجان از وضعیت قرمز خارج شده است و طی روزهای آینده این ویروس از بین می رود.

وی از افزایش مراکز واکسیناسیون در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: تعداد مراکز تزریق واکسن کرونا در استان به ۵۸ مرکز افزایش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از کاهش محسوس بستری‌های کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: روزانه بیش از ۴۰ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود و تحقق این مهم باعث ویروس کرونا در استان می‌شود.

قزلباش تاکید کرد: برای رسیدن به واکسیناسیون ۷۵ درصدی پویش طلایی واکسیناسیون در راه است.

وی بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و ابراز داشت: از مردم استان درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه شهر زنجان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده است، تصریح کرد: روند سرپایی‌ها و فوتی‌های ویروس کرونا هم در استان زنجان رو به کاهش است و امیدواریم طی روزهای آینده کرونا در استان بار و بندیل خود را خواهد بست.

نظر شما