شناسهٔ خبر: 49783901 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حضورهای بین‌الملی ادامه دارد؛

فرهادی و «قهرمان» در ماه مهر؛ از آرکانزانس تا مونت‌کلر و ایروان

در حالی که فیلم «قهرمان» به حضورش در جشنواره‌های مختلف ادامه می‌دهد، اصغر فرهادی نیز در نشست‌های معرفی و پرسش و پاسخ فیلمش حضور می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی یکی از فیلم‌های حاضر در بخش رقابتی جشنواره مونت‌کلر است که از ۲۱ ۳۰ اکتبر (۲۹ مهر تا ۸ آبان) در نیوجرسی آمریکا برگزار می‌شود. این فیلم در این جشنواره با فیلم‌های «آزادی بزرگ» ساخته سباستین میسه، «خاطره» ساخته آپیچاتپونگ ویراستاکول، «سوغاتی ۲» ساخته جوآنا هاگ و «بدترین آدم دنیا» ساخته یوآخیم تریه رقابت می‌کند.

علاوه بر این هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زردآلوی طلایی ایروان که از ۳ تا ۱۰ اکتبر (۱۱ تا ۱۸ مهر) برگزار می‌شود فیلم‌های «قهرمان» اصغر فرهادی، «آنت» ساخته لئوس کارکس، «بندتا» ساخته پل ورهوفن و «وورتکس» ساخته گاسپار نویی را از فیلم‌های جشنواره کن امسال برای نمایش انتخاب کرده است.

از سوی دیگر «فیلم‌لند» که از پنج‌شنبه شروع شده و تا ۳ اکتبر (۱۱ مهر) ادامه دارد نیز با نمایش «قهرمان» جلسه پرسش و پاسخی از اصغر فرهادی را با جف نیکولز کارگردان «ماد» و «دوست داشتن» ترتیب داده است. این برنامه با همکاری موزه هنرهای زیبای آرکانزاس و انجمن سینمایی آرکانزاس ترتیب داده شده است. جسیکا چستین از دیگر شرکت‌کنندگان در برنامه پرسش و پاسخ با جف نیکولز در این برنامه سینمایی است.

نظر شما