شناسهٔ خبر: 49783769 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در آئین بازگشایی مدارس مطرح شد:

بیست و دومین «پرسش مهر» رئیس‌جمهور از دانش آموزان و فرهنگیان در آغاز سال تحصیلی 1401-1400

رئیس‌جمهور ، در آئین بازگشایی مدارس و در قالب طرح «پرسش مهر» از دانش آموزان دو سوال پرسید؛ 1- ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد؟ 2- نقش شما در شکل گیری ایران قوی چیست؟ به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در آئین آغاز سال تحصیلی، که در مدرسه فولادفر ناحیه دو شهر ری برگزارشد، خطاب به دانش آموزان، «پرسش مهر» را اینگونه مطرح کردند؛ 1- ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد؟ 2- نقش شما در شکل گیری ایران قوی چیست؟ بر این اساس؛ «پرسش مهر» موضوعی است که هر ساله و در ابتدای سال تحصیلی از سوی رئیس جمهور مطرح و دانش آموز در قالب رشته های مختلف هنری از جمله نقاشی، طراحی، مقاله، پوستر، کاریکانور، عکس، پژوهش و ...به این سوالات پاسخ می دهند و در ادامه نیز در جشنواره های پرسش مهر شرکت می کنند. شایان ذکراست؛ این طرح برای اولین بار، در مهرماه سال ۱۳۷۶ از سوی رئیس جمهور وقت ارائه شد، بنابراین پرسش مهر هر ساله با اهداف متناسب با اهداف و برنامه های دولت مطرح و دانش آموزان و فرهنگیان برای پاسخگویی به آن طی یک سال تحصیلی، در رشته های مختلف، با هم به رقابت می پردازند. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در آئین آغاز سال تحصیلی، که در مدرسه فولادفر ناحیه دو شهر ری برگزارشد، خطاب به دانش آموزان، «پرسش مهر» را اینگونه مطرح کردند؛ 1- ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد؟ 2- نقش شما در شکل گیری ایران قوی چیست؟ بر این اساس؛ «پرسش مهر» موضوعی است که هر ساله و در ابتدای سال تحصیلی از سوی رئیس جمهور مطرح و دانش آموز در قالب رشته های مختلف هنری از جمله نقاشی، طراحی، مقاله، پوستر، کاریکانور، عکس، پژوهش و ...به این سوالات پاسخ می دهند و در ادامه نیز در جشنواره های پرسش مهر شرکت می کنند. شایان ذکراست؛ این طرح برای اولین بار، در مهرماه سال ۱۳۷۶ از سوی رئیس جمهور وقت ارائه شد، بنابراین پرسش مهر هر ساله با اهداف متناسب با اهداف و برنامه های دولت مطرح و دانش آموزان و فرهنگیان برای پاسخگویی به آن طی یک سال تحصیلی، در رشته های مختلف، با هم به رقابت می پردازند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،  صبح امروز، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در آئین آغاز سال تحصیلی، که در مدرسه فولادفر ناحیه دو شهر ری برگزارشد، خطاب به دانش آموزان، «پرسش مهر» را اینگونه مطرح کردند؛

1-  ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد؟

 2- نقش شما  در شکل گیری ایران قوی چیست؟

 بر این اساس؛ «پرسش مهر»  موضوعی است که هر ساله و در ابتدای سال تحصیلی از سوی رئیس جمهور مطرح و دانش آموز در قالب رشته های مختلف  هنری از جمله نقاشی، طراحی، مقاله، پوستر، کاریکانور، عکس، پژوهش و ...به این سوالات پاسخ می دهند و در ادامه نیز در جشنواره های پرسش مهر شرکت می کنند.

شایان ذکراست؛  این طرح برای اولین بار، در مهرماه سال ۱۳۷۶ از سوی رئیس جمهور وقت  ارائه شد، بنابراین پرسش مهر هر ساله با اهداف متناسب با اهداف و برنامه های دولت مطرح و دانش آموزان و فرهنگیان برای پاسخگویی به  آن طی یک سال تحصیلی، در رشته های مختلف، با هم به رقابت می پردازند.

نظر شما