شناسهٔ خبر: 49783711 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اسماعیل هنیه:

«مقاومت» گزینه‌ای راهبردی برای آزادسازی فلسطین است

رامین حسین آبادیان

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد: «مقاومت» گزینه ای راهبردی برای آزادسازی فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص درگیری‌های اخیر میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهرک بیتا واقع در شهر نابلس، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در این خصوص گفت: درگیری‌های فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس و شهادت محمد علی خبیصه موجب تثبیت ۳ واقعیت شد.

اسماعیل هنیه در ادامه افزود: واقعیت نخست اینکه ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی رژیم اشغالگر صهیونیستی را مشروع نمی‌داند و شهرک‌سازی این رژیم در اراضی فلسطینی را غیرقانونی و نامشروع می‌داند.

هنیه تاکید کرد که دومین واقعیت وحدت ملت فلسطین در میدان مبارزه و مقاومت است و سومین مورد هم اینکه مقاومت گزینه‌ای راهبردی برای آزادسازی این سرزمین و کوتاه‌ترین راه برای بیرون راندن اشغالگران، بازپس‌گیری حقوق سلب شده و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود است.

وی بر پایبندی جنبش متبوعش به این وحدت در کنار دیگر گروه‌های فلسطینی و شراکت در میدان مقاومت و رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد و گفت مقاومت امروز سپری برای حمایت از ملت فلسطین است و به تقویت خود جهت به سرانجام رساندن پروژه آزادسازی فلسطین ادامه می‌دهد.

اسماعیل هنیه همچنین تأکید کرد که مثلث طلایی مقاومت، وحدت و هویت و اقدامات قهرمانانه ساکنان بیتا همانند غزه و قدس بیانگر این است که رژیم اشغالگر صهیونیستی در این سرزمین جایی ندارد و ملت فلسطین در هر جایی با تکیه بر وحدت و مقاومت، قادر به ریشه‌کن کردن اشغالگران است.

نظر شما