شناسهٔ خبر: 49783530 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

مرگ رئیس اداره ورزش ماهنشان در سانحه رانندگی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان استان زنجان در یک سانحه رانندگی جان باخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حدود ساعت ۲۰ جمعه 2 مهر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه خودروی سواری هیوندا آزرا در مسیر ارتباطی قیدار به ابهر، منجربه مرگ هادی مرادی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان شد.
سرهنگ مهدی میناخانی، جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در این‌باره گفت:  این حادثه رانندگی در کیلومتر سه  مسیر ارتباطی قیدار به ابهر و به‌علت تجاوز به چپ خودروی سواری پژو پارس اتفاق افتاد. راننده این خودرو بشدت مصدوم و به منظور درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین شهرستان خدابنده منتقل شد که به‌رغم تلاش پزشکان معالج به کام مرگ فرو رفت.  
وی با بیان اینکه راننده خودروی سواری هیوندا آزرا نیز در این حادثه رانندگی مصدوم شده بود، اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه اعزامی به محل حادثه، راننده متوفی را به‌علت تجاوز به چپ، مقصر در این حادثه رانندگی شناختند.
غفار امانی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: «هادی مرادی» ۴۰ ساله، مجرد و دارای مدرک دکتری تربیت بدنی بود وی در اسفند سال ۹۶ به استخدام اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان درآمده و از ۱۹ مرداد سال ۹۹ نیز به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان منصوب شده بود اما جمعه شب بر اثر تصادف رانندگی در مسیر ارتباطی قیدار - ابهر، جان خود را از دست داد. پیکر این مرحوم در زادگاهش «روستای نظرآباد» شهرستان خدابنده به خاک سپرده  شد.

نظر شما