شناسهٔ خبر: 49783265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشکل کمبود واکسن در کهگیلویه و بویراحمد/فعال بودن مراکز واکسیناسیون سپاه در نوبت صبح و عصر

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود واکسن کار انجام واکسیناسیون در مراکز را با مشکل مواجه کرده است.

صاحب‌خبر -

علی ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به راه‌اندازی دو مرکز مستقل سپاه فتح در شهرستان بویراحمد و گچساران گفت: سپاه ۶ مرکز مشترک با دانشگاه علوم پزشکی دارد یک مرکز هم تیپ ۴۸ فتح در مرکز شفا راه‌اندازی کرده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۷۰ نفر واکسیناتور و نیروی پذیرش در مراکز سپاه به صورت جهادی مشغول به کار هستند، گفت: بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد همزمان در سایر حوزه‌ها از جمله حمایتی، نظارتی و مراقبتی آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی است.

وی بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی ۷۵۰ تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی را ساماندهی کردیم، همچنین ۲۳۰ نفر واکسیناتور  آموزش دیده‌اند.

ساداتی با اشاره به  اینکه مراکز واکسیناسیون سپاه در دو  شیفت صبح و عصر فعالیت می‌کنند، گفت: صبح‌ها از ساعت ۸ و عصرها از ۵ بعدازظهر آماده ارائه خدمات به مردم هستیم.

این مسئول با اشاره به مشکل کمبود واکسن گفت: کمبود واکسن کار برنامه‌ریزی را برای مسئولان اجرایی سخت کرده است و با توجه به واکسیناسیون دانش‌آموزان نیازمند واکسن بیشتری هستیم.

وی عنوان کرد: در صورتی که واکسن به اندازه کافی در اختیار باشد روزانه به دو هزار نفر واکسن تزریق می‌کنیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر واکسن برکت برای انجام دُز دوم، سینوفارم برای دُز اول و آسترازنکا برای دُز اول و دُز دوم موجود است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

نظر شما