شناسهٔ خبر: 49782899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راه‌اندازی ۶۲ سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ۶۲ سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی راه‌اندازی شده و بهرمندی بیشتر از خدمات الکترونیکی لازم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استا اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در جریان بازدید از سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: ۶۲ سامانه مرتبط با فناوری در دستگاه قضایی راه‌اندازی شده و بروز بودن فناوری‌های نوین در دستگاه قضایی و بهرمندی بیشتر از خدمات الکترونیکی لازم است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین رویکردهای تشکیلات قضایی استان عمل بر اساس سند تحول قضایی است و این سند یک سند بنیادی و سازمانی بوده که عمل بر مبنای آن تکلیف قانونی و شرعی برای تشکیلات قضایی ایجاد نموده است. از این‌رو دستگاه قضایی استان نیز به‌طور جد و قاطعانه و به‌صورت مدون و برنامه‌ریزی شده سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی از مرکز را اجرایی می‌نماید.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل اشاعه و ترویج تفکر بسیجی در جامعه را بسیار مهم و ضروری دانست و ادامه داد: مسلما روحیه بسیجی و کار جهادگونه در تشکیلات قضایی موجب تسریع در رسیدگی‌ها و جلب رضایتمندی عمومی مردم بوده و این امر از مهم‌ترین اهداف در دستگاه قضایی است. 

کریم نوروزی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل نیز ضمن ارائه گزارشی مختصر از عملکرد این سازمان گفت: رسیدگی در سازمان نه تنها به روز بلکه به ساعت بوده و این مرهون همت شبانه‌روزی همکاران است.

وی همچنین به طرح مسائل و مشکلات موجود از جمله وضعیت نامناسب محل ساختمان سازمان پرداخته خواستار پی‌گیری و برطرف شدن این مشکل از سوی رئیس تشکیلات قضایی استان اردبیل شد.

انتهای پیام/3463/

نظر شما