شناسهٔ خبر: 49781082 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

هواشناسی ایران | بارش پراکنده در ارتفاعات شرق تهران / کاهش محسوس دمای هوا در نیمه شمالی کشور

کارشناس هواشناسی گفت: دمای هوا یکشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب با توجه به نفوذ سامانه بارشی به کشور در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: روز یکشنبه بارش در مازندران و گلستان تشدید شده و گستره آن خراسان شمالی  و شمال خراسان‌رضوی را نیز دربرمی‌گیرد.

ضیاییان بیان کرد: همچنین روز یکشنبه در ارتفاعات شرق تهران و شمال سمنان نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی روز دوشنبه موجب بارش پراکنده در خراسان شمالی و شمال خراسان‌رضوی شده و به‌تدریج از کشور خارج خواهد شد .

او با بیان اینکه دمای هوا یکشنبه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت گفت: از  دوشنبه در شمال شرق کشور هم دما  بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: همچنین روز یکشنبه در قزوین، البرز، تهران، قم و سمنان و دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد شدیدو  احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان درخصوص وضعیت آب‌وهوای استان تهران نیز اظهار کرد : فردا آسمان تهران صاف همراه با وزش باد شدید خواهد بود. بیشترین دمای تهران به ۳۰ درجه و کمترین آن به ۱۸ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما