شناسهٔ خبر: 49781047 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

‍ کسب رتبه اول فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ایرانی در منطقه شمالغرب کشور توسط نمایندگی ایران‌خودرو ۱۹۲۷ رضایی

علی غیور

نمایندگی ایران خودرو ۱۹۲۷ رضایی رتبه اول فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ایرانی در منطقه شمال‌غرب کشور را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، فرناز رضایی، مدیر فروش نمایندگی ایران خودرو ۱۹۲۷ رضایی در مراسم بازدید از خودرو تارا بیان کرد: نمایندگی ۱۹۲۷ رضایی علاوه براینکه تمام استانداردهای اروپا را رعایت کرده است یکی از زیباترین و مجهزترین نمایندگی های کشور است.

وی در ادامه با اشاره به رتبه بندی نمایندگی های ایران خودرو در کشور اظهار کرد: با همکاری کادر مجرب و اعتماد همشریان عزیز توانستیم رتبه اول فروش و خدمات پس از فروش خودروهای ایرانی در منطقه شمالغرب کشور را کسب کنیم.

photo_2021-09-25_22-53-13

مدیر فروش نمایندگی ایران خودرو ۱۹۲۷ رضایی در ادامه با بیان اینکه مشتریان عزیز به راحتی می‌توانند از خدمات پس از فروش بهره‌مند شوند گفت: مشتریان می‌تونند از طریق اینترنت زمان حضور خود در نمایندگی را دریافت و یا در صورت حضور بدون نوبت نیز بدون معطلی خدمات خود را دریافت کنند.

رضایی با اشاره به اینکه در دو دهه گذشته بزرگترین نمایشگاه‌های خودرو در منطقه شمالغرب را برگزار کرده اند، افزود: در این نمایشگاه‌ها خودروهایی مانند اس۵ و اچ سی کراس را برای بازدید عموم قرار گرفته است.

photo_2021-09-25_22-52-53 (2)

وی در رابطه با خودرو تمام اتوماتیک تارا خاطر نشان کرد: این خودرو ایرانی که در نوروز ۱۴۰۰ از آن رونمایی شده، جدید ترین طراحی شرکت ایران خودرو است که در حال حاضر در این نمایندگی برای بازدید عموم گذاشته شده است.

مدیر فروش نمایندگی ایران خودرو ۱۹۲۷ رضایی همچنین اعلام کرد: در این مراسم از اولین خریداران تارا دعوت بعمل آمده تا از خودروی خریداری شده خود از نزدیک دیدن فرمایند.

photo_2021-09-25_22-53-09

در پایان این مراسم نیز از عملکرد کادر مجرب نمایندگی ایرانخودرو ۱۹۲۷ رضایی و حضور خبرنگاران در این مراسم تجلیل بعمل آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما