شناسهٔ خبر: 49779389 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار آذربایجان غربی:

نظارت‌ها بر نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان غربی ضعیف است

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه روند بستری بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان نسبتا روند کاهشی دارد گفت: آذربایجان غربی دیرتر از سایر نقاط ایران درگیر موج پنجم کرونا شد و به طور طبیعی دیرتر نیز از پیک خارج می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدمهدی شهریاری روز شنبه سوم مهرماه در یکصد و چهل و نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدای معزز انقلاب بویژه شهدای مدافع سلامت و نیز تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، از عدم اجرای دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی در بخشهایی، چون حمل و نقل عمومی، باغ رضوان ها، آزمون‌های رانندگی و تجمعات فرهنگی و مذهبی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌ها وظایف خود را در قبال کرونا رها کرده اند. اگرچه نزدیک به ۶۰ درصد جمعیت هدف استان دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند، اما این به معنای پایان کار نیست.

وی از مردم درخواست کرد تا نسبت به خطر کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون در استان گفت: در برخی شهرستان‌ها مردم رغبت کمتری برای دریافت واکسن دارند که فرمانداران موظف هستند تا برای ترغیب و تشویق مردم از ظرفیت گروه‌های مرجع از جمله روحانیون استفاده کنند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما