شناسهٔ خبر: 49772736 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

معرفی 6 سایت‌ برتر دانلود آهنگ جدید در ایران

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال یک رسانه معتبر، بروز با آرشیو کاملی از آهنگ‌های ایرانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما باشید تا به معرفی 6 سایت‌ دانلود آهنگ و موزیک در ایران بپردازیم.

صاحب‌خبر -

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال یک رسانه معتبر، بروز با آرشیو کاملی از آهنگ‌های ایرانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما باشید تا به معرفی 6 سایت‌ دانلود آهنگ و موزیک در ایران بپردازیم. وب‌سایت‌های مختلفی به عنوان رسانه‌های دانلود موزیک در ایران فعالیت می‌کنند که در میان آنها، 6 وب‌ سایت مطرح و حرفه‌ای برای دانلود آهنگ به صورت کاملا رایگان وجود دارد. این وب‌ سایت‌ها شامل آی‌ سانگز، موزیکفا، موزیکدل، آپ موزیک، گلسار موزیک و نکس وان موزیک است.

معرفی بهترین سایت‌ دانلود آهنگ جدید ایرانی

موسیقی و آهنگ، بخشی از زندگی هر جامعه و فرد است که در بین تمام اقوام ایرانی از گذشته‌ها تاکنون رواج یافته است و قدمت آن به هزاران سال قبل برمی‌گردد. امروزه موسیقی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های هنر در جامعه ما است که در لحظه لحظه‌های فراغت، غم و اندوه، شادی همراه ما است و بر خلق‌و‌خو و روحیات ما بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

با توجه به اینکه موسیقی و آهنگ یک بخش بسیار مهم در هنر محسوب می‌شود و با استقبال بسیار خوب مردمی همراه است، ما شاهد این هستیم که خوانندگان، آهنگ‌سازان و موسیقی‌دانان بسیاری در کشورمان، به خصوص در دو دهه گذشته، رشد کرده و آثار بسیاری را خلق کرده‌اند. خوانندگان ایرانی در سبک‌های مختلفی اعم از رپ، پاپ، آهنگ‌های سنتی و ...، قطعات و ترک‌های مختلفی را ارائه کرده‌اند.

اگر شما هم به موسیقی علاقمند هستید و یا پیگیر آهنگ‌های منتشر شده از یک هنرمند و خواننده می‌باشید، به خوبی می‌دانید که برای دسترسی به آهنگ‌ها، بهترین راه، مراجعه به رسانه‌های دانلود موزیک و آهنگ در ایران است که غالب آنها در قالب وب‌سایت‌های اینترنتی فعالیت می‌کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین سایت دانلود آهنگ و موزیک در ایران بپردازیم.

آی سانگز

آی‌ سانگز

آی‌ سانگز، یکی از رسانه‌های دانلود آهنگ جدید ایرانی شناخته می‌شود که توانسته است با امکانات، دسته‌ بندی‌ها، لیست‌های پخش، آرشیو قدرتمند، محیط کاربری مینیمال و جذاب و دیگر ویژگی‌هایی که برای کاربران قرار داده است، عنوان بهترین سایت دانلود آهنگ و موزیک در ایران را به خود اختصاص دهد.

در واقع آی‌ سانگز با ارائه یک آرشیو با بیش از 2700 آهنگ‌ ایرانی جذاب، توانسته است ظرف مدت 2 سال از آغاز فعالیت خود، به یکی از بهترین سایت دانلود آهنگ و موزیک در ایران با بیش از 100 هزار بازدید روزانه تبدیل شود. از ویژگی‌های خوبی وب‌سایت آی سانگز برای کاربران خود ارائه کرده است، می‌توان به دسترسی سریع به فول آرشیو خوانندگان، ارائه جدیدترین آهنگ‌های ایرانی، ارائه دو کیفیت 320 و 128 کیلوبایتی برای دانلود آهنگ، ضمیمه کردن متن اهنگ، پخش آهنگ به صورت آنلاین، ارائه کدپخش برای سایت‌های مختلف، دسته‌بندی براساس نام خواننده و ... اشاره نمود. شما می‌توانید از "آی‌ سانگز" به عنوان بهترین سایت برای دانلود آهنگ جدید، ریمیکس، مداحی و پخش موزیک استفاده کنید.

همچنین این وب‌ سایت برای حمایت از خوانندگان و آهنگ‌ سازان داخلی، بخشی را تحت عنوان پخش آهنگ ایجاد کرده است که در صورت داشتن یکسری شرایط، می‌توانید برای انتشار آهنگ خود از بستر وب‌ سایت آی سانگز به عنوان یکی از بهترین سایت‌ دانلود آهنگ در ایران استفاده کنید.

  • آدرس وب‌سایت: https://isongs.ir

موزیکفا

موزیکفا

موزیکفا نام دومین سایتی است که می‌خواهیم به معرفی آن بپردازیم. اگر به دنبال یک وب‌سایت ساده در زمینه دانلود آهنگ هستید و می‌خواهید آهنگ‌های مجاز را در وب‌سایت‌های اینترنتی دریافت کنید، موزیکفا می‌تواند یک وب‌سایت مناسب برای شما باشد.

این وب‌سایت فعالیت خود را از سه سال قبل آغاز کرده است و توانسته است برای کاربران خود، آهنگ‌های مختلفی را در حوزه‌های آهنگ‌های شاد و ریمیکس و نیز مداحی ارائه کند. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت موزیکفا، از دسته‌بندی های انجام شده در این سایت که به صورت "دانلود آهنگ‌های جدید"، "آهنگ‌های ویژه"، "آهنگ‌های شاد"، "آهنگ‌های ریمیکس"،  "دانلود مداحی" است، به لینک‌های دانلود هر دسته‌بندی دسترسی داشته باشید و به راحتی موسیقی موردنظر خود را از این رسانه که یکی از سایت‌ دانلود آهنگ و موزیک در ایران است، دانلود کنید.

  • آدرس وب‌سایت: https://music-fa.com

موزیکدل

موزیکدل

سومین وبسایت دانلود آهنگ و موزیک ایرانی، سایت موزیکدل نام دارد. این سایت که با عنوان " مرجع دانلود آهنگ ترند و آهنگ های روز" شناخته می‌شود، در زمینه دانلود انواع موزیک از موزیک‌های ایرانی گرفته تا ترکی، غمگین، شاد، مداحی و ریمیکس فعالیت می‌کند.

موزیکدل یک وب‌سایت ساده اما قدرتمند با آرشیوی بسیار انبوه از آهنگ‌های مختلف ایرانی است که ساختاری مشابه با وب‌سایت آی‌ سانگز دارد. شما می‌توانید در این سایت از طریق ساید‌بارها، فول آلبوم‌های خواننده‌های مختلف را دانلود کنید. این سایت همچنین قابلیت پخش آهنگ به صورت آنلاین را دارد و کاربران می‌توانند به راحتی موسیقی مورد نظر خود را قبل از دانلود، پخش کنند.

  • آدرس وب‌سایت: https://musicdel.ir

آپ موزیک

آپ موزیک

وب‌سایت بعدی که بایستی به عنوان سایت‌ دانلود آهنگ و موزیک در ایران معرفی نمود، آپ موزیک نام دارد. این سایت همانند وب‌سایت آی‌سانگز ، بستری مشابه را برای دانلود آهنگ ارائه کرده است که می‌توان از طریق آن برای دانلود تک آهنگ، دانلود آلبوم و آهنگ‌های جدید، دانلود مداحی و نوحه اقدام کرد.

این وب‌سایت فعالیت خود را از 3 سال قبل شروع کرده است و شما می‌توانید آهنگ‌های خوانندگان ایرانی را در کیفیت‌های 320 و 128 کیلوبایت دریافت کنید. همچنین در صفحه ورود، ساید‌بارهایی همانند و‌ب‌سایت آی سانگز قرار داده شده است تا شما کاربران بتوانید سریعتر به لینک‌های دانلود موزیک و آهنگ دسترسی داشته باشید.

  • آدرس وب‌سایت: https://nex1music.ir

گلسار موزیک

گلسار موزیک

گلسار موزیک، یکی دیگر از وب سایت دانلود آهنگ و موزیک ایرانی در اینترنت است که در زمینه "دانلود آهنگ ماشین"، "دانلود موزیک ایرانی"، "دانلود آهنگ سنتی / محلی"، "دانلود آهنگ بی‌کلام" و انتشار آلبوم‌ها، مداحی و موزیک‌ ویدیو‌ها فعالیت می‌کند. شما کاربران می‌توانید از طریق این وب‌سایت، به لیستی از آهنگ‌های خوانندگان مختلف ایرانی از جمله آرون افشار، امید حاجیلی، ایمان فلاح، بهنام بانی، احسان خواجه امیری و سایر خوانندگان دسترسی داشته باشید.

محیط وب‌سایت کاملا ساده بوده و امکان پخش آهنگ قبل از دانلود آن وجود دارد.

  • آدرس وب‌سایت: https://golsarmusic.ir

نکس وان موزیک

نکس وان موزیک

آخرین وب‌سایت از 6 سایت‌ دانلود آهنگ و موزیک در ایران، وب‌سایت نکس وان موزیک است آدرس آن را در قسمت پایین قرار داده‌ایم. هرچند این سایت، محیط کاربری چندان قوی ندارد، اما شما می‌توانید برای دانلود انواع آهنگ، موزیک ویدیو، آلبوم، دانلود سریال، انیمیشن، مستند، فیلم و ... به صورت قانونی از طریق این وب‌سایت اقدام کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این وب‌سایت دانلود موزیک و آهنگ ایرانی، طراحی اپلیکیشن و نرم‌افزار برای وب‌سایت نکس وان موزیک است که کاربران می‌توانند سریع‌تر به آرشیو این وب‌سایت جهت دانلود موزیک دسترسی داشته باشند.

  • آدرس وب‌سایت: https://nex1music.ir

جمع‌بندی در مورد بهترین سایت‌ دانلود آهنگ و موزیک در ایران

در یک جمع‌بندی کلی در مورد 6 سایت‌ برتر دانلود آهنگ جدید در ایران که در این قسمت معرفی کردیم، وب‌سایت‌های آی‌ سانگز، موزیکفا و موزیکدل و آپ موزیک توانسته‌اند با ایجاد یک محیط کاربری جذاب، آرشیو قدرتمند و امکانات کامل، تنوع خوانندگان و آهنگ‌ها، امکان نظردهی، دانلود در کیفیت‌های مختلف، بروزرسانی سریع سایت و رابط کاربری جذاب، به عنوان بهترین سایت‌های دانلود آهنگ در ایران شناخته شوند.

بقیه و‌ب‌سایت‌ها در این لیست می‌توانند در سطوح بعدی برای دانلود آهنگ درنظر گرفته شوند. همچنین قابل ذکر است که تمامی وب‌سایت‌های نام برده، آهنگ‌ها و موزیک‌ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

نظر شما