شناسهٔ خبر: 49771616 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هو شدن هیلاری کلینتون به عنوان جنایتکار جنگی +فیلم

وزیر امور خارجه اسبق آمریکا هنگام ورود به دانشگاه «کوئینز» در پایتخت ایرلند شمالی برای شرکت در مراسم معرفی به عنوان رئیس دانشگاه، از سوی جمعیت معترضان «هو» شد و از او با فریاد «جنایتکار جنگی» استقبال کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در دوره باراک اوباما و نامزد سابق حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در خارج از دانشگاه «کوئینز» در شهر «بلفاست» زمانی که قصد ورود برای شرکت در مراسم معرفی وی به عنوان اولین رئیس زن این دانشگاه را داشت، به عنوان جنایتکار جنگی هو شد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، در ویدئوی کوتاهی که در توییتر منتشر شد، کلینتون در لباس دانشگاهی دیده می‌شود، در حالی که فریاد «جنایتکار جنگی» و «شرم بر کوئینز» از جمعیت حاضر در نزدیکی دانشگاه شنیده می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_1504763" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/966403/1504763?width=400&height=300"></script></div>

پیش‌تر رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند گروهی صبح روز جمعه هنگام ورود هیلاری کلینتون در اعتراض به سیاست خارجی آمریکا در نزدیکی دانشگاه کوئینز تجمع کردند.

وزیر امور خارجه و بانوی اول پیشین آمریکا سال گذشته یازدهمین رئیس این دانشگاه شد، اما به دلیل همه‌گیری کرونا مراسم تحلیف برگزار نشد.

نظر شما