شناسهٔ خبر: 49771100 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیام‌های تسلیت مسئولان و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی به مناسبت درگذشت مرحوم علیار راستگو

مسئولان و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مرحوم علیار راستگو، معاون فقید استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی متن پیام تسلیت تعدادی از مسئولان و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی به شرح زیر است:

پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی

 

استاندار آذربایجان غربی درگذشت علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی را تسلیت گفت. در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است:

 

إنّالله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

درگذشت مرحوم علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی موجب تاثر و تالم خاطر گردید. این ضایعه را به مردم شریف آذربایجان شرقی، همکاران آن مرحوم در استانداری و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم. از خدواند متعال برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و برای کلیه بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت دارم.

 

پیام تسلیت استاندار قم

 

استاندار قم هم درگذشت علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی را تسلیت گفت. در متن پیام بهرام سرمست آمده است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

در گذشت خدمتگزار صدیق نظام جمهوری اسلامی و دوست عزیز و یار دیرین اینجانب، شادروان علیار راستگو معاون فقید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی موجب تأسف و تأثر گردید. مرحوم راستگو عمری را با خلوص نیت و دلی مالامال از ایمان به خدا، در راه خدمت بی منت به مردم سپری کرد و با روحیه جهادی و انقلابی و تلاش خستگی ناپذیر در مسؤلیت‌ها و عرصه های مختلف کاری، نام نیک و شایسته ای را از خود به یادگار گذاشت و بدون شک یاد و خاطره و خدمات ارزشمند وی برای همیشه در اذهان مردم غیور و قدرشناس خطه آذربایجان باقی خواهد ماند.  ضمن ابراز تأسف، فقدان جانسوز این انسان والا و خادم زحمتکش را به خانواده مکرم و فرزندان محترم آن مرحوم و عموم دوستان و همکاران، خاصه جناب آقای دکتر پورمحمدی استاندار معزز آذربایجان شرقی و مردم شریف این استان عرض تسلیت داشته و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

 

پیام تسلیت استاندار کرمانشاه

 

استاندار کرمانشاه هم در پیامی درگذشت معاون سیاسی استانداری آذربایجان شرقی را تسلیت گفت. در متن پیام هوشنگ بازوند آمده است:

 

خبر اندوهناک درگذشت مرحوم علیار راستگو معاون فقید سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی، از مدیران سخت‌کوش و خدمتگزاران صدیق و خدوم نظام و انقلاب سبب اندوه و تألم خاطر فراوان شد. این چهره مردمی، مدیر توانمند، خوشنام، متعهد و مومن با زحمات خالصانه، صادقانه و ارزنده در طول عمر بابرکت خود منشأ خدمات ارزنده‌ای بود که بی شک همیشه ماندگار خواهد ماند و مردم به نیکی از منش، سیرت نیک و دلسوزی این چهره جهادی انقلاب یاد خواهند کرد. اینجانب ضایعه دردناک فقدان این مدیر لایق و خدمتگزار که در ایام اربعین حسینی(ع) دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء الله پیوست را به استاندار محترم، مردم شریف استان آذربایجان شرقی و بیت معزا تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان و رحمان برای آن فقید سعید، مغفرت، آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و بستگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

 

پیام تسلیت سرپرست شهرداری تبریز

 

سرپرست شهرداری تبریز هم در پیامی درگذشت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان ‌شرقی را تسلیت گفت. در پیام مظفر سلیمانی آمده‌ است:

 

درگذشت زنده‌یاد علیار راستگو، معاون فقید استاندار آذربایجان‌شرقی، مایه دریغ و تاسف شد. مرحوم راستگو طی سال‌های متمادی، منشا خدمات چشمگیر در حوزه‌های مختلف اجرایی بود و کارنامه‌ای سراسر خدمت و تلاش صادقانه از خود به یادگار گذاشت. درگذشت مرحوم راستگو را به خانواده وی، استاندار محترم و سایر همکاران ایشان، تسلیت عرض کرده و علو درجات ایشان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

 

پیام تسلیت انجمن اسلامی معلمان تبریز

 

انا لله و انا الیه راجعون

ماتم از دست دادن عزیزی ما را سوگوار کرده است؛ که مظهر ایمان، سخت‌کوشی، پاکدستی، پارسایی و خیراندیشی برای ملک و ملت بود. خبر درگذشت دوست، همراه و همفکر عزیز جناب آقای علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبری ناگوار برای جامعه فرهنگی بود؛ همو که روز اول مهر را در هر پست و مقامی در کنار معلمان و همراه دانش آموزان آغاز  می کرد و همواره پای دغدغه ها و مطالبات همکاران فرهنگی می نشست. آقای راستگو علی رغم بیماری سخت در دوران مسئولیت خود در  دولت تدبیر و امید به مانند دولت اصلاحات همواره منظم، سختکوش و پاسخگو بودند و روش زندگی ساده و بی آلایش ایشان قابل ستایش بود. انجمن اسلامی معلمان تبریز این ضایعه بزرگ را خدمت همسر، فرزندان و خانواده ایشان، همچنین محضر استاندار محترم جناب آقای دکتر پورمحمدی و مدیرکل محترم سیاسی و انتخابات که در روزهای سخت مسئولیت و بیماری همراه ایشان و خانواده معزا بودند و نیز جامعه اصلاح طلبان و سیاسیون استان تسلیت و تعزیت عرض نموده؛ علو درجات آن مرحوم را از درگاه باریتعالی مسئلت می داریم.

 

پیام تسلیت شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی

 

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

خبر درگذشت ‌برادر گرامی و همراه عزیز مرحوم علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، اعضای شورای هماهنگی  اصلاح طلبان و جامعه سیاسی استان  را سوگوار ساخت. استان آذربایجان شرقی مدیری توانا، صادق، تلاشگر و پاکدست را بعد تحمل از یک دوره بیماری سخت از دست داد؛ شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان این ضایعه بزرگ را خدمت خانواده آن مرحوم و استاندار فرهیخته جناب آقای دکتر پور محمدی و جامعه سیاسی استان و سایر بازماندگان تسلیت عرض کرده؛ از خداوند متعال برای روح آن عزیز سفر کرده رحمت و آمرزش و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت می‌نماید.

 

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز

 

در متن پیام دکتر محمدحسین صومی آمده است:

 

انا لله وانا الیه راجعون

با کمال تاسف وتاثر جناب آقای علیار راستگو معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی پس از ماه‌ها تحمل بیماری، ناباورانه به دیار باقی پرکشید ودوستان وخانواده را عزادار نمود‌. حیات او مشحون از خدمات صادقانه به مردم در شهرستان‌های مختلف بود؛ مخصوصا به دنبال بروز بیماری کرونا به عنوان جانشین استاندار محترم در ستاد کرونای استان لحظه ای از تلاش نایستاد ودر اواخر با وجود تشدید بیماری تا اخرین روزها دغدغه سلامت مردم را داشت. خداوند به خاطر زحماتش او را با صالحان محشور گرداند و به فرزندان گرامی، همسردلسوز، منسوبین، دوستان و همکاران مخصوصا جناب آقای دکتر پورمحمدی که همه اوقات پیگیر سلامتی ایشان بودند، صبر عطا فرماید.

 

پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان

 

متن پیام دکتر جعفر محسنی به این شرح است:

 

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در رهگذر عمر فرصت خدمتگذاری به مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان وظیفه سنگینی است که بر دوش مسئولان می باشد و چه آسوده خاطر کسانی که در این مسیر دلاورانه، هوشیارانه و وظیفه مندانه کمر همّت بر رضای بندگان خداوند می بندند آنجا که فرشتگان آسمان و ملائک نیز غبطه بر چنین مردان آسمانی می خورند. درگذشت مرحوم علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی موجب تألم و تأثر فراوان گردید. این ضایعه را به مردم شریف آذربایجان شرقی، همکاران آن مرحوم در استانداری و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم. از خدواند متعال برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و برای کلیه بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت دارم.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما