شناسهٔ خبر: 49763215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

به منظور استفاده از ظرفیت و پتانسیل شهرداری اصفهان تعامل آموزش و پرورش با مدیریت جدید کلان شهر اصفهان و شورای اسلامی شهر در دستور کار قرار دارد

محمد اعتدادی : تعامل آموزش‌وپرورش با شهرداری در حوزه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی سازنده بوده و اگر این تعامل ادامه پیدا کند می‌توانیم گام‌های خوبی برداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در اولین روز از مهرماه ۱۴۰۰، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در دیدار با شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت بازگشایی مدارس، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاور مردی‌های مردم ایران به‌ویژه رزمندگان اسلام است.

وی افزود: همه‌ساله آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم‌وتربیت هم‌زمان با هفته دفاع مقدس برای مجموعه آموزش‌وپرورش با برکات زیادی همراه بوده و ما نیز این فرصت را غنیمت شمرده و سعی کردیم تاحدامکان رسالتی که رزمندگان اسلام و همه جوانان این مرزوبوم برای کشور ایران داشتند را به نسل جوان جامعه انتقال دهیم و بگوییم که در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهن به هیچ ابرقدرتی واگذار نشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه اربعین حسینی ایام ارزشمندی است که برای دستگاه تعلیم‌وتربیت توأم با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ شده است، اظهار داشت: تعامل آموزش‌وپرورش با شهرداری در حوزه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی سازنده بوده و اگر این تعامل ادامه پیدا کند می‌توانیم گام‌های خوبی برداریم.

اعتدادی با اشاره به تصمیمات مهمی که در جلسات شورای آموزش و پرورش گرفته می شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسات شورای آموزش‌وپرورش استان که هر ماه یکبار به ریاست استاندار اصفهان باهدف بررسی موضوعات کلان این دستگاه تشکیل می‌شود، حضور داشته باشند.

وی افزود: کتاب‌هایی در حوزه‌های اجتماعی برای آموزش ابتدایی از سوی شهرداری چاپ و به‌نوعی ملی شد و در اصفهان به‌صورت پایلوت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اعتدادی با بیان اینکه ۴۷ درصد دانش‌آموزان استان در شهر اصفهان متمرکز هستند، گفت: تراکم دانش‌آموزان در ناحیه چهار آموزش‌وپرورش بیشتر از سایر نقاط شهر بوده که مسائل خاص خود را به همراه دارد.

نظر شما