شناسهٔ خبر: 49761498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تکمیل پروژه رینگ ترافیکی چهارم اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم در پایان چهار سال مدیریت دوره ششم شورا ، پروژه رینگ ترافیکی چهارم اصفهان تکمیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ابوالفضل قربانی  نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان به واسطه وسعت و جمعیت خود نیاز دارد تا بازنگری اساسی در پروژه‌های کلان آن انجام شود، اظهار کرد: در مرکز این کلانشهر با بافت فرسوده و تراکم بسیار زیاد مواجه هستیم به شکلی که نمی‌توان پروژه شاخصی انجام داد و در مرحله اول نوسازی بافت فرسوده در اولویت است.

وی افزود: در چنین شرایطی بهترین اقدام آن است که پروژه‌های محرک توسعه، به ویژه در مناطق کم برخوردار اجرا و مسیر‌هایی که برای تردد از شهر یا به شهر اصفهان احتیاج است، با سرعت بیشتری انجام شود.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان تاکید کرد: حلقه حفاظتی رینگ چهارم یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی اصفهان است تا ضمن سهولت در تردد خودرو‌های عبوری، از حریم شهر به منظور جلوگیری از حاشیه نشینی، مهاجرت‌های بی رویه و ساخت و ساز‌های غیر مجاز حفاظت کند.

وی اضافه کرد: پروژه رینگ چهارم یکی از پروژه‌های اساسی است که ۶۳ کیلومتر آن در شهر اصفهان و مابقی در شهر‌های دولت آباد، خمینی شهر، درچه و فلاورجان قرار گرفته و با هماهنگی آن‌ها این پروژه در حال انجام است.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان سرعت انجام پروژه نسبت به سایر نواحی بهتر است و بخش‌های زیادی از آن برای استفاده آماده شده است.

قربانی با بیان اینکه امیدواریم در پایان چهار سال مدیریت دوره ششم حلقه حفاظتی تکمیل شود، گفت: دسترسی‌های راحتی نیز در مناطق پیرامونی برای ارتباط با حلقه چهارم ایجاد می‌شود.


انتهای پیام/ی

نظر شما