شناسهٔ خبر: 49738505 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس انجام شد؛

تجدید پیمان مردم شیعه و اهل سنت تربت جام با آرمان‌های مقدس شهدا

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مردم شیعه و اهل سنت تربت جام با حضور در مزار شهدای این شهر با شهدای دفاع مقدس تجدید پیمان بستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هم‌زمان با دومین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس محفل معنوی تکریم و تجلیل از مقام و جایگاه شهیدان انقلاب اسلامی با حضور قشر‌های مختلف مردم شیعه و اهل سنت، امام جمعه، فرماندار، مسئولان اجرایی، فرماندهان و کارکنان نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی و دانش آموزان، جوانان و نوجوانان بسیجی در مزار شهدای بهشت نبی تربت جام برگزار شد.

 در این محفل معنوی پس از اجرای چند سرودحماسی توسط رزم‌نوازان تیپ ۳۸ زرهی، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، مداحی و نوحه سرایی، حجت الاسلام احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام با گرامیداشت یاد ونام و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و ۶۳۱ شهید والامقام شیعه و اهل سنت تربت جام‌گفت: شهیدان تربیت شده مکتب امام حسین (ع) وعلمدار کربلا ابوالفضل العباس (ع) هستند، عزت و اقتدار ایران اسلامی را باخون خود تضمین کردند.

او افزود:شهدا از قبیله عاشورائیان و کربلائیان هستند که حسین گونه با خدا معامله کرده‌اند و سود برده‌اند؛ امروز ما راه اصلی و مسیر انسانیت را باید از شهیدان وستارگان انقلاب پیدا کنیم.

انتهای پیام/س. ج

نظر شما