شناسهٔ خبر: 49738448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تیم شفر قعرنشین لیگ قطر شد

روزنامه خبر ورزشی

تیم تحت هدایت وینفرد شفر در لیگ ستارگان قطر در انتهای جدول قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال که هدایت الخور را در دست دارد در هفته سوم لیگ ستارگان فصل جدید فوتبال قطر باز هم به رتبه آخر سقوط کرد. شفر که فصل گذشته الخور را به سختی از پلی آف به لیگ ستارگان بازگرداند در این فصل هم با یک تساوی و دو شکست و امتیاز برابر با القطر که بشار رسن را در اختیار دارد تیم قعرنشین جدول لیگ قطر است.

در پایان هفته سوم لیگ ستارگان، السد و الدحیل مدعیان همیشگی قهرمانی با ۹ امتیاز در تفاضل و حتی گل های زده و خورده کاملا برابر مشترکا صدرنشین هستند. الغرافه با هدایت استراماچونی که در دو هفته ابتدایی ۶ امتیاز کسب کرده بود در این هفته مقابل الدحیل شکست خورد و حالا تیم سوم جدول است. العربی با مهرداد محمدی هم با امتیاز و تفاضل گل مساوی و گل زده کمتر در جایگاه چهارم قرار دارد.

الوکره با امید ابراهیمی ۴ امتیازی است و در جایگاه پنجم ایستاده، السیلیه با رامین رضاییان تنها ۳ امتیاز کسب کرده و هشتم است. تیم های الاهلی و الریان هم که محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده زوج خط دفاعی سابق پرسپولیس را در اختیار دارند با ۲ امتیاز در مکان‌های نهم و دهم جدول لیگ قرار دارند.

نظر شما