شناسهٔ خبر: 49738099 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر اصفهان:

شهرداری قسط اول تسهیلات بانکی برای رینگ چهارم را دریافت کرد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه رینگ چهارم شهر اصفهان در صورتی که کاملا تکمیل شود، تاثیر به سزایی بر ترافیک درون شهر و رینگ سوم شهر خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

محمد نورصالحی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه رینگ چهارم، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این رینگ حفاظتی حدود ۸۰ کیلومتر است که نزدیک به ۵۰ درصد آن در شهر اصفهان قرار دارد و اگر به صورت کامل اجرا شود، می‌تواند مشکلات ترافیکی این کلانشهر را رفع کند.

وی افزود: این پروژه در گذشته با مشارکت استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری‌های اطراف اصفهان آغاز به کار کرد و به امید خدا اگر مشارکت همه این دستگاه‌ها باشد و رینگ تکمیل شود، مشکلات ترافیکی کلانشهر اصفهان بسیار کمتر خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: این پروژه در صورتی که کاملاً تکمیل شود، تأثیر خوبی بر ترافیک درون شهر و رینگ سوم خواهد داشت.

نور صالحی تصریح کرد: به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه، لایحه‌ای حدوداً سه هفته پیش تصویب شد که بر این اساس ۲۵۰ میلیارد تومان از طریق منابع بانکی تأمین می‌شود و اولین قسط آن به میزان ۵۰ میلیارد تومان به شهرداری پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: تصویب این لایحه قطعاً به سرعت گرفتن پروژه کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازدید از پروژه رینگ حفاظتی اصفهان از میدان ورزشگاه آغاز شد، سپس با عبور از تقاطع آفتاب و محدوده خاتون آباد، در نقطه صفر رینگ، تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی به پایان رسید.

نظر شما