شناسهٔ خبر: 49738083 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مرکز رسیدگی به امور مساجد | لینک خبر

به همت مسجد روحانی برگزار می‌شود

همایش«یاد‌ یاران» در قطعه سرداران بی پلاک

حجت‌الاسلام والمسلمین علم الهدی گفت: همایش یاد یاران، دوم مهر ماه در قطعه ۴۰ بهشت زهرا (س) معروف به سرداران بی پلاک و با روایت‌گری، سجاد شایسته از سوی پایگاه بسیج مسجد روحانی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
 حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن علم الهدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه  مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه پایگاه بسیج مسجد روحانی مسئولیت برگزاری برنامه های این مسجد در هفته دفاع مقدس را امسال با شعار  «دفاع مقدس؛ از جنگ تا جبهه سلامت» برگزار می کند، اظهار کرد: تقدیر از بیست خانواده شهدا، ده جانباز و پنج آزاده و ایثارگر همراه با تقدیم هدایای معنوی و مادی ارزشمند از جمله این برنامه ها است.

امام جماعت مسجد روحانی (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید حدادعادل) افزود: گروه جهادی حضرت خدیجه (س) پایگاه مقاومت بسیج این مسجد نیز در ادامه فعالیت های خود در مقابله با شیوع ویروس کرونا، در هفته دفاع مقدس یک بار دیگر پایگاه سلامت را در میدان های خراسان و قیام برپا می کند و  کار فروش ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کننده را با تخفیف ویژه انجام می دهد. این دو مرکز از ساعت 16 تا 22 فعالیت می کنند.  

وی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد روحانی همچنین در هفته دفاع مقدس و همزمان با ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، توزیع حداقل صد بسته ارزاق میان خانواده های نیازمند را انجام می دهد.

علم الهدی ادامه داد: همایش «یاد یاران» روز جمعه، دوم مهر ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در قطعه 40 بهشت زهرا (س) معروف به سرداران بی پلاک و با روایت گری سجاد شایسته از سوی پایگاه بسیج مسجد روحانی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاهی نیز مقابل ساختمان مسجد روحانی با موضوع جاماندگان اربعین حسینی و دفاع مقدس از روز شنبه، سوم مهرماه تا چهارشنبه، هفتم مهرماه برپا می شود.

 

پایان پیام/

نظر شما