شناسهٔ خبر: 49738081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

۴۷۷ نفر در آزمون‌های بدو خدمت رانندگان در قزوین شرکت کردند

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از برگزاری هشت دوره آزمون بدو خدمت رانندگان از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، ابراهیم شنوافلاح افزود: این آزمون ها در سه بخش رانندگان حمل و نقل بار، مسافر و موادخطرناک با همکاری ادارات ایمنی و ترافیک و آموزش برگزار می شوند.

وی اضافه کرد: از این تعداد شرکت کننده که به تفکیک ۴۱۴ تن از آنها در بخش باری، ۵۴ نفر در بخش مسافر و سه نفر در بخش حمل مواد خطرناک بوده اند ...

شنوا فلاح ادامه داد:شرکت و قبولی در این آزمون ها از الزامات دریافت کارت هوشمند برای متقاضیان کار در شغل رانندگی بار و مسافر و حمل  مواد خطرناک است.

وی با اشاره به برگزاری آموزش های پیش از آزمون گفت: امسال به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا دوره های آموزشی بدو خدمت از همه سرفصل های آموزشی به صورت مجازی انجام شد.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:آزمون های بدو خدمت رانندگان به صور دوره‌ای و پس از ثبت نام داوطلبان و به حدنصاب رسیدن تعداد آنها در سامانه کارت هوشمند رانندگان برگزار می شود که در سال جاری تاکنون هفت دوره برگزار شده است.

نظر شما