شناسهٔ خبر: 49737972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با خانواده شهدا

خبرگزاری صداوسیما

بمناسبت هفته دفاع مقدس، نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تعدادی از خانواده معظم شهدای شیعه و اهل سنت استان در زاهدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین محامی در این دیدار گفت: تکریم شهدا و پیشکسوتان جهاد باید همگانی و در همه سال باشد.

وی افزود: همه آثار به جا مانده از شهدا از جمله خانواده های این بزرگواران باید مورد توجه، تکریم و اهتمام قرار گیرند و بهترین تکریم و گرامی داشت عملی، تبیین اهداف و رسالت های شهداست.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمنان هیچ گاه دست از دشمنی خود بر نمی دارند و همواره به دنبال تحریف تاریخ و مشغول کردن ذهن نسل جدید هستند که وظیفه ما بیان نتایج کار شهدا، یعنی عزت، افتخار و سربلندی انقلاب اسلامی است.

همچنین در این نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: این استان دوهزار و ۶۸شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است که ۵۴۱شهید گرانقدر از هم استانی های اهل سنت هستند.

جاوید فر افزود: برای این استان افتخار است که کم سن و سال ترین شهید جنگ تحمیلی شهید سبیل اخلاقی نوجوان 11ساله نیکشهری از دور افتاده ترین و محروم ترین نقطه کشور برای دفاع از وطن راهی جبهه های حق علیه باطل می شود.

نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با خانواده شهدا نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با خانواده شهدا نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با خانواده شهدا

نظر شما