شناسهٔ خبر: 49737922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مزار شهداء انزلی در دومین روز از هفته دفاع مقدس گلباران شد

رشت - ایرنا - در دومین روز از هفته دفاع مقدس مزار شهداء انزلی با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی ، نیروهای نظامی ، انتظامی و نیروی دریایی ارتش گلباران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بندرانزلی امسال اقدام به برگزاری  مسابقات ورزشی و فرهنگی ، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تهیه و توزیع نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار با کمک بنیاد احسان ، بسیج سازندگی ، گروه های جهادی و کمیته امداد امام خمینی (ره) می کند.

سرهنگ پاسدار مهدی صفاتی برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر و پخش فیلم هایی با موضوعات دفاع مقدس در مدارس را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: به منظور معنویت افزایی دعای ندبه ، توسل ، کمیل و زیارت عاشورا در طول هفته دفاع مقدس در مساجد و پایگاههای شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به پخت هزار پرس غذای گرم توسط گروهای جهادی به مناسبت اربعین حسینی (ع) افزود : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون سپاه ناحیه بندرانزلی بالغ بر ۳ میلیارد تومان کمک های مومنانه در سطح محلات و پایگاههای این شهرستان توزیع کرده است .

فرمانده سپاه انزلی خاطر نشان ساخت : سپاه هرجایی که نیاز باشد مراکزی را در اختیار بهداشت و درمان شهرستان قرار داده که پایگاههای واکسیناسیون شهید دوربین یکی از این مراکز است.

صفاتی ادامه داد: یک سالن ورزشی نیز در روستای آبکنار جهت رفاه مردم روستایی بعنوان پایگاه واکسیناسیون در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است .

برگزاری مراسم رژه موتوری ، اجرای چند سرود حماسی توسط رزم نوازان منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) و نوحه خوانی از جمله برنامه هایی بود که امروز در آئین گلباران مزار شهداء انزلی انجام شد .

شهرستان ساحلی بندر انزلی دارای ۴۰۳ شهید دوران دفاع مقدس، ۱۳ شهید گمنام و ۲ شهید مدافع حرم آرمیده اند.

نظر شما