شناسهٔ خبر: 49737839 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دیدار وزیر ورزش و جوانان با خانواده شهید محمدهادی ذوالفقاری

سجادی: یاد و خاطره دلاورمردان دفاع مقدس باید سرلوحه کار همه مدیران و خدمتگزاران کشور باشد

وزیر ورزش و جوانان گفت: هفته دفاع مقدس بهانه خوبی است که یاد و خاطر شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی بداریم. یاد و خاطره دلاورمردان دفاع مقدس باید سرلوحه کار همه مدیران و خدمتگزاران کشور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در دیدار با خانواده شهید محمدهادی ذوالفقاری اظهار داشت: خیلی خوشحالم در جمع خانواده این شهید بزرگوار حضور دارم. اینگونه محافل زیارتگاه شهدا است و از اینکه ما را در این زیارتگاه راه دادید بسیار خرسند هستیم.

وی افزود: امیدوارم که در کاری که انجام می‌دهیم به نحوی عمل کنیم که پیش روی شما خانواده شهدا و فرزندان آنها روسفید باشیم.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس بهانه خوبی است که یاد و خاطر شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی بداریم. یاد و خاطره دلاورمردان دفاع مقدس باید سرلوحه کار همه مدیران و خدمتگزاران کشور باشد.

 سجادی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس خدمت مادر شهید ذوالفقاری گفت: از شما مادر شهید بزرگوار خواهش می‌کنم که برای ما دعا کنید در رسالتی که داریم موفق باشیم. دولت جدید و مردمی دکتر رییسی شکل گرفته و همه دولتمردان برای خدمت به مردم آمده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: وقتی رییس جمهور می‌گوید من سرباز رهبری هستم ما دولتمردان نظام نیز هرکاری از دست‌مان برآید برای کمک و خدمت به مردم انجام خواهیم داد. سعی می‌کنیم‌ به صورت خالصانه در خدمت رهبری و کشور باشیم و هرجا که نیاز باشد نیز از جان خود می‌گذریم.

وی اظهار کرد: باید همه دست به دست هم بدهیم که مملکت را از آن چیزی که هست آبادتر کنیم. امیدوارم که خون‌هایی که برای صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران ریخته شده ذخیره آخرت مدیران کشور باشد. باید به نحوی در کشور ریل‌گذاری کنیم که جوانان و نوجوانان نیز همین راه را ادامه دهند و دنبال‌رو راه شهیدان باشند.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس بهانه خوبی است که یاد و خاطر شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی بداریم. یاد و خاطره دلاورمردان دفاع مقدس باید سرلوحه کار همه مدیران و خدمتگزاران کشور باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما