شناسهٔ خبر: 49737714 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی یزد:

خدمت‌رسانی به دانشجویان در اولویت قرار گیرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید بر ضرورت خدمت‌رسانی به دانشجویان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان ، اساتید،کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در جوار قبور هشت شهید گمنام واحد یزد برگزار شد.

این مراسم  صبح امروز با ادای احترام به گلزار شهدای گمنام ۸ شهید گمنام واحد، مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. در این مراسم محمدرضا دهقانی اشکذری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی یزد و حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان و معاونان و کارکنان حضور داشتند.

در ابتدای مراسم، محمدرضا دهقانی اشکذری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار کرد: ما شاید بیش از هر زمانی امروز و این سالها  نیاز به مرور فرهنگ دفاع مقدس داریم و  اگر در ما این باور (کل یوم عاشورا و کل یوم عاشورا) وجود نداشته باشد، این فرهنگ مستمر نخواهد شد.

دهقانی اشکذری عنوان کرد: دانشگاه آزاداسلامی یزد بدون تعارف سرآمد همگان است، شهدا در همین کلاس‌های درس‌ این دانشگاه حضور داشتند و درس خواندند و عکسهای آن‌ها گویای یک پیام از مکتب حسینی است.

سرپرست دانشگاه آزاد یزد تاکید کرد: بخشی از فرهنگ شهدا در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این دانشگاه با برگزاری مراسماتی مثل زیارت عاشورا، یادواره شهدا و فاتحه خوانی ما  و غیره مرور شده است. در مسیر اربعین که قدم بر می‌دارید فرق نمی کند چه مقامی در این دنیای خاکی دارید؛ چون همه دنیا به‌طرف این موج در حرکت هستند و باید ما نیز این هدف را دنبال کنیم؛ زیرا اراده خداوند در این مسیر گذاشته شده است.

وی افزود: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم، دانشجویان خلق خدا هستند و خدمت رسانی به آن‌ها باید با نگاه فرزند خود کارکنان و اساتید انجام شود. در بحث ثبت نام، امور فرهنگی، پاسخگویی به تلفن و غیره باید مشکلات دانشجویان را حل کرد. در بحث بدنه دانشگاه شما همکاران در خط اول هستید که باید با همدلی و همت یکدیگر این دانشگاه را رو به جلو حرکت دهیم.

دهقانی اشکذری در زمینه حجاب گفت:حجاب، شعار ماست و اگر شهدای دانشگاه روزی به زبان بیایند، قطعا خواهند گفت ناموس ما حجاب زنان و دختران ماست و ما برای دفاع از این کیان این سرزمین خون داده‌ایم. 

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به آیات مبارکه سوره بقره و حج، به مواردی در زمینه مدیریت عالم،دفاع و وعده نصرت الهی اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما