شناسهٔ خبر: 49737599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سانحه رانندگی در جاده نهاوند-کرمانشاه ۲ کشته برجا گذاشت

همدان - ایرنا- فرمانده انتظامی نهاوند گفت که وقوع سانحه رانندگی در محور ارتباطی نهاوند - کرمانشاه منجر به مرگ ۲ نفر و مجروحیت یک نفر دیگر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سرهنگ احمد ساکی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پس از دریافت گزارش یک فقره تصادف مرگ‌بار بین دو دستگاه خودروی سواری در جاده نهاوند - کرمانشاه عوامل پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این سانحه جاده ای ۲ جوان حدود ۳۰ و ۳۵ ساله اهل شهر فیروزان و یکی از روستاهای نهاوند در این حادثه جان خود را از دست دادند و یک مصدوم این تصادف نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

سرهنگ ساکی با بیان اینکه علت بروز این سانحه در دست بررسی است، اضافه کرد: امدادرسانی و ایمن‌سازی محل بروز این سانحه جاده ای توسط پرسنل سازمان آتش‌نشانی نهاوند انجام شد.

رییس پلیس راه استان همدان نیز اظهار داشت: نهاوند رکوددار افزایش سوانح فوتی بین شهرستان های تابعه استان است و آمار متوفیان سوانح رانندگی در این شهرستان با ۲.۴ برابر افزایش از هفت نفر در پنج ماهه سال گذشته به ۲۴ نفر در سالجاری افزایش داشته است.

سرهنگ رضا عزیزی اضافه کرد: ۱۳۱ نفر در ۱۱۹ فقره سانحه جاده ای این استان در پنج ماهه ابتدایی سالجاری جان باختند که شمار هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه یک هزار و ۸۸ نفر در ۷۹۲ فقره سانحه رانندگی مجروح شدند و سوانح خسارتی با ۱۱ درصد کاهش به ۷۰۹ فقره در این مدت زمان رسیده است.

نظر شما