شناسهٔ خبر: 49736966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور استاندار تهران؛

زنگ جشن شکوفه‌ها در مدرسه «مهر» شهریار نواخته شد

شهریار- همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی زنگ جشن شکوفه‌ها با حضور استاندار تهران در مدرسه «مهر» شهریار نواخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه اول مهرماه مراسم جشن کوفه ها با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، نورالله طاهری فرماندار شهریار، مجید پارسا رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار، فریدون وکیلی رئیس شورای اسلامی شهریار و جمعی از مسئولان در مدرسه مهر شهریار برگزار شد.

استاندار تهران در ابتدای مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین شروع سال تحصیلی جدید گفت: دفاع مقدس در تاریخ ایران تنها جنگی است که ذره‌ای از خاک کشورمان به تصرف متجاوزین قرار نگرفت و امروز به عنوان یک فرهنگ و الگو در مسیر زندگی، کار و تحقق بخشیدن آرمان‌هایمان در عمل شاهد اجرای آن باشیم.
انوشیروان محسنی بند پی به موفقیت‌های کشور در حوزه علم و پژوهش پرداخت و اظهار داشت: هیچ مکتبی به اندازه مکتب اسلام برای کسب علم و دانش، معرفت و انسان سازی توجه نداشته و امروز ایران اسلامی به پشتوانه و حمایت همه جانبه در زمینه کسب علم و دانش جوانانی تربیت نموده که به انرژی صلح آمیز هسته‌ای، واکسن‌های تولید داخل کشور و سایر افتخارات در حوزه‌های مختلف دست پیدا کرده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب کسب علم و دانش را از نیازهای مهم جامعه بشری عنوان نموده که در همین راستا ایران در بین کشورهای منطقه از بعد کسب علم، تحقیق و پژوهش توانسته رتبه‌های بالاتری را کسب نماید.

محسنی بندپی بیان داشت: جشن شکوفه‌ها امسال از آن منظر برای ما حائز اهمیت است که واقعاً دوباره بچه‌ها در فضای آموزشی خواهیم دید بنابراین بر همه ما تکلیف است که شرایطی فراهم کنیم که مثل سابق آموزش دانش آموزان پیش رود چرا که بچه‌ها در همین محیط می‌توانند رشد کنند و در مدارس زندگی اجتماعی، اخلاقی تربیتی و کسب آگاهی را می‌آموزند.

استاندار تهران گفت: استمرار آموزشی یک ضرورت است و ارتقا کیفیت یک امر واجب، تضمین سلامت تک تک عزیزان و خواهران و برادران معلم امر واجب است و اگر این سه را کنار هم قرار دهیم باید یک هم افزایی داشته باشیم تا به استمرار و کیفیت آموزشی برسیم و این هم کار جهادی است.

نظر شما