شناسهٔ خبر: 49736906 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

توخته: قادر به ثبت نتایج قابل قبولی هستیمقهرمانی جوانان جهان 2021

صاحب‌خبر -

بازیکن تیم ملی والیبال جوانان شرایط ملی‌پوشان را پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی جهان خوب توصیف کرد وگفت: تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها قادر به ثبت نتایج قابلی قبولی است.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین بازی خود در بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب (پنج‌شنبه) به مصاف بلژیک می‌رود.

سروقامتان جوانان ایران پیش از تقابل مقابل بلژیک نخستین تمرین خود را برگزار کردند. امیرحسین توخته بعد از قهرمانی در آسیا به همراه تیم ملی بزرگسالان، حالا در کسوت کاپیتان تیم ملی جوانان راهی کاربونیای ایتالیا شده تا تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی کند.

توخته با اشاره به شرایط تیم پیش از حضور در رقابت‌ها، گفت: شرایط خوبی داریم و بچه‌ها می‌توانند نتیجه قابل قبولی بگیرند. به شخصه تمام تلاشم را برای موفقیت تیم به‌کار خواهم گرفت.

وی البته از میدان ندیدن چند بازیکن جوان هم صحبت کرد و افزود: درحالی وارد مسابقات می‌شویم که چند نفر از بازیکنان تاکنون سفر خارجی نداشتند و این اولین حضورشان در یک تورنمنت بین‌المللی است. برخی بازیکنان هم اولین بازی ملی خود را تجربه می‌کنند و در دوره قبل رقابت‌ها حضور نداشتند.

توخته در ارزیابی نخستین حریف ایران در قهرمانی جوانان جهان گفت: در اولین بازی خود به مصاف بلژیک می‌رویم که تیم بسیار خوبی است. هرچند که بلژیک تیم دوم اروپاست اما کادرفنی ایران این تیم را به خوبی آنالیز کرده و امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم داشته باشیم. این را هم اضافه کنم که در مجموع بازی‌های سختی در پیش داریم و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

کاپیتان تیم ملی جوانان اما از محل اسکان و شرایط تغذیه‌ای در ایتالیا نسبتا راضی است و گفت: در مقایسه با رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ژاپن، در ایتالیا هتل به نسبت بهتری داریم. شرایط غذایی نیز نسبت به ژاپن بهتر است و غذاها قابل خوردن است.

 

نظر شما