شناسهٔ خبر: 49736661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مرکزی:

برنامه آموزش حضوری مدارس استان مرکزی در مهر ماه منتفی است

اراک- استاندار مرکزی گفت: مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان در مورد عدم بازگشایی مدارس در مهرماه برای همه شهرستان‌های استان اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه ستاد کرونا مقابله با کرونا استان در خصوص بازگشایی مدارس گفت: هر ساله بازگشایی مدارس اول مهرماه به صورت رسمی انجام می‌شود اما در سال جاری احتمال برگزاری مدارس بصورت حضوری ضعیف است و عواملی مثل نظر والدین، شرایط کرونا و استقبال دانش آموزان در برگزاری کلاس حضوری نقش دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه بحث بازگشایی مدارس و بسیاری از امور دیگر در خصوص کرونا به استان‌ها واگذار شده است، پایان مهرماه در خصوص بازگشایی مدارس مجدداً تصمیم گیری می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: هر چند بیشتر شهرستان‌های استان از حالت قرمز خارج شدند با این وجود مصوبه ستاد کرونا استان در ارتباط با عدم بازگشایی مدارس در مهرماه برای همه شهرستان‌های استان اعمال می‌شود و همه شهرستان‌های استان موظف به رعایت مصوبات این ستاد هستند.

آقازاده در خصوص احتمال برگزاری حضوری کلاسهای درس در آبانماه گفت: احتمالاً برگزاری حضوری کلاسهای درس در مدارس شهرها و روستاهایی که تعداد دانش آموزان آن متناسب با رشته تحصیلی کم جمعیت است و آسیبی متوجه دانش آموزان نمی‌شود با رعایت کامل پروتکل‌ها امکان پذیر خواهد بود.

نظر شما