شناسهٔ خبر: 49736624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله علما:

تنها دغدغه مدیران باید «خدمت بدون منت» باشد

کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: اولین و مهم ترین اولویت برای هر مدیری دوری از حاشیه ها است و تنها دغدغه وی باید خدمت بدون منت به مردم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، امیر رحیمی، سرپرست شهرداری کرمانشاه امروز با آیت الله مصطفی علما؛ نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله علما در این دیدار اظهار داشت: اولین و مهم ترین اولویت برای هر مدیری دوری از حاشیه ها است و تنها دغدغه وی باید خدمت بدون منت به مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: از سوی دیگر یک مدیر با تجربه و مردمی نباید اجازه دهد که اطرافیان و ... برایش حاشیه سازی کنند زیرا همین حاشیه در امر خدمت رسانی وقفه ایجاد می کند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان کرد: از اعضای جدید شورای شهر کرمانشاه درخواست داریم که اختلافات و دودستگی را برای توسعه و پیشرفت کارها و جبران عقب افتادگی ها کنار بگذارند و به امور مردم برسند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از دغدغه های همیشگی ما این رسیدگی و توجه کافی، کامل و همیشگی به محلات حاشیه ای کلانشهر کرمانشاه بوده است و انتظار داریم که شهرداری این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد، زیرا برخی از محلات این شهر از داشتن ابتدایی ترین امکانات شهری محروم هستند و این وضعیت به هیچ وجه زیبنده مردم این خطه نیست.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه رییس جمهوری دولت سیزدهم اعتقاد قلبی و عملی به کار و خدمتگزاری صادقانه به ملت دارند و این صفت بارز در امام راحل و مقام معظم رهبری نیز وجود داشته و دارد، لذا انتظار ما از مدیریت شهری کار جهادی است.

در ادامه این دیدار، سرپرست جدید شهرداری کرمانشاه در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این شهر، بیان داشت: خوشبختانه برخی از مشکلاتی که مردم این شهر را آزار می داد روز گذشته با توجه به وقفه دو ماه دوباره بازنگری شد و راه حل های مورد نظر اتخاذ گردید.

سرپرست جدید شهرداری کرمانشاه ادامه داد: بنابراین امیدواریم که شهرداری کرمانشاه در انجام وظایف خود تلاشش را دوچندان کند تا شاهد چهره زیبایی از این شهر در نزد شهروندان باشیم./1400/پ210/

نظر شما