شناسهٔ خبر: 49735456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دیدار معاون رئیس‌جمهور با مدال‌آور پارالمپیک توکیو

خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده امروز با هاشمیه متقیان مدال‌آور خوزستانی در پارالمپیک توکیو دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «انسیه خزعلی» امروز (پنجشنبه 1 مهر) در دیدار با هاشمیه متقیان قهرمان پارالمپیک توکیو، با بیان اینکه تبدیل چالش به فرصت و افتخارآفرینی برای کشور چیز کمی نیست اظهار کرد: در همه جا زنان قهرمان چه در عرصه ورزش و چه دفاع مقدس داریم.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه روحیه مقاومت در بین زنان و دختران خوزستانی بسیار مشهود است تصریح کرد: این قهرمان الگوی استان است و نشان داد که محدودیت مانع موفقیت نیست.

 

وی قول پیگیری حل مشکلات مطرح شده از سوی این قهرمان را داد و با بیان اینکه امیدواریم روحیه این قهرمان ورزشی در دیگر المپیکی‌ها نیز تاثیر بگذارد تا مدال‌های بیشتری کسب کنند افزود: توجه به ورزش زنان و تامین اعتبار و تجهیزات می‌تواند مسیر را برای درخشش این قشر در بخش ورزشی هموار کند.

 

«زینب پارسافخر» نیز با اشاره به اینکه مقاومت و روحیه هاشمیه متقیان می‌تواند الگویی برای دختران باشد ابراز کرد: اگر سهمیه مناسبی به خوزستان اختصاص داده شود، قطعا مدال‌آوری خوزستان چند برابر می‌شود.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه این قهرمان این گفته که «معلولیت مانع پیشرفت نمی‌شود» را عملی کرد ادامه داد: این روحیه مقاومت بین زنان خوزستانی وجود دارد.

 

همچنین «هاشمیه متقیان» با اشاره به اینکه هیچ مدالی برای من با ارزش‌تر از مدال پارالمپیک نبود عنوان کرد: در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدیم که ایشان ریز اطلاعات کاروان را داشتند و بسیار از نام‌گذاری کاروان به نام سردار سلیمانی خوشحال بودند.

 

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به جد پیگیر بهبود وضعیت شغلی و استخدام قهرمانان پارالمپیک هستند یاد آور شد: در حضور ایشان نیز موضوع برابری حقوق و استخدام ورزشکاران پارالمپیکی را مطرح کردم که وزیر ورزش هم قول حل مشکل برابری حقوق را داد.

 

پایان پیام/72

نظر شما