شناسهٔ خبر: 49727944 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مرگ تلخ اسب سوار زن حین مسابقه

اسب سوار زن مجارستانی به علت سقوط مرگبار در حین مسابقه جانش را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات سوارکاری ترکیه با یک حادثه تلخ همراه بود. در این حادثه «ایستر جِلِس» سوار کار مجارستانی بر اثر سقوط در حین مسابقه به شدت زخمی شد. این سوار کار ۲۱ ساله که به نمایندگی از کشورش در مسابقات سوارکاری استانبول شرکت کرده بود ۱۲ روز پس از این حادثه جانش را از دست داد.

جلس در حال مسابقه با رقیبانش بود که ناگهان از اسب خود «تامس» به پایین سقوط کرد. جلس که از او به عنوان یک سوارکار بااستعداد و قهرمان یاد شده حدود دو هفته بعد از این حادثه در بیمارستان درگذشت. این زن جوان در تاریخ ۵ دسامبر پس از سقوط از اسب به بیمارستان منتقل شد و روز بعد از حادثه تحت عمل جراحی قرار گرفت. با این حال طی این مدت او هرگز به طور کامل بهبود نیافت. سرانجام روز پنجشنبه مرگ این سوار کار جوان مجارستانی اعلام شد.

بیشتر بخوانید

در بیانیه‌ای که توسط باشگاه اسب سواری جوکی مجارستان منتشر شده مرگ جلس مورد تایید قرار گرفت. در این بیانیه آمده است: «ما با دردی عمیق و قلبی شکسته اعلام می‌کنیم که جلس دیگر در میان ما نیست. بدن او نتوانست جراحت ناشی از آن حادثه را که دو هفته پیش اتفاق افتاد تحمل کند. جلس یک قهرمان بود و جانش را برای وطنش از دست داد. ما یاد او را در قلب خود برای همیشه زنده نگه خواهیم داشت.»

سقوط مرگبار

 حین مسابقه

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما