شناسهٔ خبر: 49727710 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

ایران ایر ۲۱۶۶ پرواز در مرداد انجام داد

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از انجام ۲۱۶۶ پرواز توسط این شرکت طی مردادماه امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -
صراط:

حسین جهانی اظهار کرد: در مرداد ماه سال جاری ،هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" بالغ بر 115 هزار نفر را با انجام 2هزار و166 پرواز در شبکه پروازی خود جا به جا کرده است. از این تعداد بیشترین مسافر جا بجا شده در پروازهای داخلی با بیش از 78 هزار نفر وکمترین مسافر جا به جا شده با تعداد بالغ بر 36 هزارنفر در پروازهای بین المللی بوده است.

وی افزود: همچنین دراین مدت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در کل شبکه پروازی خود بالغ بر 204 هزار و 860 صندلی عرضه کرد که در حدود 57 درصد از صندلی ها توسط مسافران مورد استفاده قرار گرفته است.

به گفته وی،‌ ساعات کل پروازی مولد درآمد در این ماه بالغ بر 3 هزار و 736 ساعت بوده که حدود 73درصد معادل 2 هزار و 713 ساعت مربوط به پروازهای داخلی و 23 درصد معادل یک هزارو23 ساعت مربوط به پروازهای بین المللی "هما" است.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما گفت: گزارش عملکرد مرداد ماه سال جاری نشان می دهد دراین مدت مقدار 562 تن بار توسط ناوگان "هما" حمل شده که 74 درصد از حجم بارها در پروازهای بین المللی و 26 درصد در مقاصد داخلی انتقال داده شده است.از سوی دیگر در این مدت بیش از21هزار کیلوگرم محموله پستی توسط ناوگان هما جا به جا شده است که 70 در صد از محموله های پستی معادل 14 هزار و 969 کیلوگرم در داخل کشور جا به جا شده است.

نظر شما