شناسهٔ خبر: 49727655 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی کرونا به سازمان ورزش شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ازخسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی کرونا به سازمان ورزش شهرداری تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -
امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت‌وگو با میزان در مورد بدهی پیمانکاران ورزشی در دوران تعطیلی کرونایی در شش ماه گذشته اظهار کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان یک سازمان مسئول با تمامی مراکز پیمانکاری در همان ماه‌های ابتدایی سال تسویه حساب کردیم و اجازه ندادیم که هیچ یک از پیمانکاران طرف قرار داد با سازمان ورزش شهرداری تهران آسیب مالی ببینند.

وی افزود: بدون دریافت هیچ وجهی سالن‌های ورزشی تحویل گرفته شد و اجازه ندادیم شخصی از ضرر مالی ببیند، هیچ پیمانکاری را نداریم که با سازمان ورزش شهرداری تهران قرارداد داشتنه و سپس دچار ضرر مالی شده باشد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت:، اما متاسفانه نه تنها در شهر تهران بلکه در کل کشور بسیاری از پیمانکاران آسیب مالی دیدند که این جای نگرانی دارد؛ البته وزارت ورزش و جوانان با این عزیزان همکاری لازم را داشته است.

وی گفت: شهرداری تهران تا کنون ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت مستقیم دیده و کارشناسان ورزش و کارکنان مرتبط با سازمان ورزش شهرداری تهران دچار خسارت مالی شدند.

سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: از هفته آینده تمامی ورزش‌های کم برخورد اجازه فعالیت دارند و باشگاه‌های ورزشی به تدریج فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
 
بیشتر بخوانید:
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما