شناسهٔ خبر: 49727464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون رییس جمهوری: زنان مظهر ایستادگی و سازندگی هستند

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: جایگاه زن ایستادگی و سازندگی است و باید با حمایت از آنان جامعه‌ای قدرتمند ساخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، انسیه خزعلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: با حمایت از زنان شرایط را برای فعالیت اقتصادی آنها بیشتر فراهم‌ می کنیم. معاون رییس جمهوری: زنان مظهر ایستادگی و سازندگی هستند

وی ادامه داد: باید زمینه تقویت و آموزش در بحث فرهنگی و نیز سواد رسانه‌ای بانوان را فراهم کرد و تا جایی که امکان باشد حمایت خواهیم کرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  به اهمیت توجه به رعایت حجاب اسلامی در جامعه بیان کرد: برای بهبود حفظ و رعایت حجاب در جامعه ابتدا باید این فرهنگ را در ادارات و دانشگاه‌ها ترویج داد؛ می‌توان با پوشش زیبا و خوشرنگ زنان و جوانان را به رعایت حجاب ترغیب کرد.

خزعلی با اشاره به تاخیر افتادن ازدواج جوانان در جامعه افزود: این امر باعث نزولی شدن نرخ جمعیت شده که بسیار نگران کننده است.

وی با بیان اینکه نخستین سفر استانی خود را به خوزستان اختصاص دادم، گفت:خوزستان را وطن خود می‌دانم و در دوران دفاع مقدس و جوانی خود را در این استان سپری کردم. محرومیت‌های استان در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن باعث شد که خوزستان دچار مشکلات زیادی شود.

بیشتر بخوانید: بررسی مشکلات بانوان خوزستان با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: محرومیت و مشکلات موجود در خوزستان مسوولیت دولت را سنگین‌تر می‌کند، به همین‌منظور رییس جمهوری تاکید دارند که به خوزستان نگاه ویژه داشته باشیم.

نظر شما