شناسهٔ خبر: 49726862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

شکوری: استقلال سکوی پرتاب مدیران غیرمتخصص شده است/ صراحت کلام؟ چون جیره‌خوار کسی نیستم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال یک مدیر متخصص و آشنا به شرایط روز فوتبال نیاز دارد نه اینکه باشگاه به سکوی پرتاب بعضی مدیران تبدیل شود.

صاحب‌خبر -

هادی شکوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال در سال‌های اخیر هموار همینطور پیش رفته و تا روز‌های نزدیک به شروع لیگ تیم بلاتکلیف بوده است. باشگاه دائماً مشغول تغییر مدیر و سرمربی هست. این وضعیت به نفع استقلال و هواداران آن نیست. همین موضوعات باعث می‌شود در پایان سال قهرمانی از دست برود. اگر واقع بین باشیم با این شرایط استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر هم قهرمان نمی‌شود. مگر اینکه مدیر بعدی کاری بکند که شرایط استقلال را به سرعت تغییر بدهد.

وی در خصوص انتخاب مدیر جدید استقلال عنوان کرد: خواهش می‌کنم حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از استعفای مددی، تیم تعیین تکلیف شود. اگر انتخاب مدیر جدید زمانبر باشد باز هم استقلال متضرر خواهد شد. استقلال مدیر از جنس فوتبال لازم دارد. کسی که مشکلات تیم را به خوبی درک کند و با شرایط فوتبال ایران آگاهی کامل داشته باشد. شاید یک مدیری درجای دیگری (اداره، وزارتخانه و...) موفق باشد؛ اما دلیلی نیست که در استقلال موفق باشد. استقلال جای آزمون و خطا نیست که مدیر کم سابقه یا از حوزه دیگر را به این باشگاه بیاورند و وقتی نامش مطرح شد از این تیم برود. استقلال یک مدیر متخصص و آشنا به شرایط روز فوتبال نیاز دارد نه اینکه باشگاه به سکوی پرتاب بعضی مدیران تبدیل شود.

پیشکسوت استقلال گفت: یک زمانی بهترین بازیکنان و کاپیتان‌های تیم‌های دیگر به استقلال و پرسپولیس می‌آمدند و سرخابی‌ها واقعاً بازی‌های جذابی برگزار می‌کردند. الان کار به جایی رسیده که بازیکن بدون عقبه لازم برای مطرح کردن خودش با مبالغ کلان به این تیم‌ها می‌آید. این موضوع در استقلال نمود بیشتری داشته است. عین موضوع جذب بازیکنان در حوزه مدیریتی هم برای استقلال اتفاق افتاده است. چرا باید مدیری که در فوتبال سابقه آنچنانی نداشته به باشگاه برود و در نهایت با بی‌احترامی مجبور به کناره‌گیری شود؟ از روز اول مدیر را درست انتخاب کنیم که این مشکلات برای تیم بروز نکند. این را هم بگویم با کسی مشکلی ندارم و جیره‌خوار کسی نیستم به همین خاطر مشکلات استقلال را به صراحت اعلام کردم.

شکوری در پایان گفت: ابتدا در راس باشگاه باید تفکرات تغییر کند. بعد اینکه همه استقلالی‌ها باید اتحاد داشته باشند تا با حمایت همه جانبه تصمیم مناسبی برای تیم گرفته شود. بعضی از پیشکسوت‌ها به تیم لطمه میزنند. آنها، چون با فرد خاصی در استقلال مخالف‌اند از عملکرد تیم انتقاد می‌کنند. به عنوان کوچکترین فرد از خانواده پیشکسوتان استقلال خواهشم این است که اگر نقدی می‌کنند به خاطر تیم باشد نه مخالفت با شخص.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما