شناسهٔ خبر: 49725133 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

کمال لنگ می‌زند ...

خبر بد برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی/ مربیان پرسپولیس نگران شدند

کمال کامیابی نیا پس از مدت‌ها در تمرینات پرسپولیس آفتابی شد اما دوشنبه گذشته کمی لنگ می‌زد که باعث نگرانی مربیان پرسپولیس شد.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

 هافبک با تجربه پرسپولیس در حالی این روزها به صورت اختصاصی در تمرینات این تیم کار می‌کند که به تازگی قراردادش به مدت ۳ سال با پرسپولیس تمدید شده است!

نکته عجیب در مورد این هافبک ۳۳ ساله تمدید ۳ ساله قراردادش از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس بوده است که با تلاش معاون سابق این باشگاه بسته شد.

هنگام تمدید قرارداد، کمال کامیابی‌نیا همچنان در امارات به سر می‌برد اما وکیل این بازیکن با حضور در دفتر پرسپولیس، جلسه ای با مدیرعامل سابق باشگاه و ابراهیم شکوری برگزار کرد و در نهایت با رضایت و توافق طرفین، قرارداد کمال ۳۳ ساله و مصدوم به مدت سه فصل دیگر تمدید شد!

هر چند کامیابی نیا در سال‌های اخیر نقش غیر قابل انکاری در موفقیت های پرسپولیس داشته و در هر ۵ قهرمانی این تیم حضور داشته است اما پرسش اینجاست؛ چرا باید با بازیکنی ۳۳ ساله که مصدوم است و زمان بازگشت او به میادین فوتبال مشخص نیست قراردادی ۳ ساله بست؟

آیا معاون سابق باشگاه پرسپولیس که خودش فوتبالیست بوده است نباید روی مدت زمان تمدید قرارداد کمال کامیابی نیا یا میزان مصدومیت این بازیکن وسواس بیشتری به خرج می‌داد؟

شاید جدایی احمد نوراللهی به قدری برای دوستان سنگین و غیرقابل هضم بوده است که می‌خواستند به هر قیمتی دیگر هافبک با تجربه خود را حفظ کنند اما در فوتبال حرفه ای این تصمیمات جایی ندارد.

حالا یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس نه در دیدار با استقلال تاجیکستان توانست از کمال کامیابی نیا استفاده کند و نه قادر است در بازی با الهلال عربستان از او بهره ببرد.

اخبار موثق نیز حکایت از آن دارد که سرمربی پرسپولیس برای هفته های ابتدایی لیگ بیست و یکم نیز نمی‌تواند روی هافبک با تجربه خودش حسابی باز کند که قراردادی ۳ ساله دارد!

البته این اتفاق جدیدی در فوتبال ایران نیست. چند سال پیش نیز استقلال تهران اشتباه مشابهی انجام داد و با خسرو حیدری پا به سن گذاشته و چند بازیکن دیگر این تیم برای خواباندن سروصداها قرارداد ۳ ساله بست که کارآیی خاصی هم برای این تیم نداشتند و بازنشسته شدند!

نظر شما