شناسهٔ خبر: 49724739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بیانیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت گراميداشت چهل و يكمين سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت گراميداشت چهل و يكمين سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دوران دفاع مقدس، تداعی‌کننده استواری کشوری است که با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی و هم‌پیمانانشان ایستاد و با دست‌های خالی، اما با تکیه بر مردم ولایتمدار و مدافع دین و وطن به دنیا نشان داد که آزادگی و سربلندی در گرو ایستادگی است.

بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان بر کف ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مقاومت در برابر ظالمان و زیاده خواهان را رمز پیروزی و سربلندی می‌دانستند و با سرمشق قرار دادن شعار الهی هیهات من الذله جانانه مقاومت کردند و در این راه حماسه‌های بزرگ خلق کردند.
از این رو دفاع مقدس، نه تنها الگوی مقاومت ملت ایران است بلکه با نفوذ به فراسوی مرز‌ها تبلوری منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای یافته است و با قرار گرفتن در چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس شاهد شکوفایی و عزت و افتخار ایران اسلامی هستیم.

توانمندی امروز دفاعی جمهوری اسلامی ایران از تجربیات گران‌بهای دفاع مقدس و رهبری و هدایت حضرت امام خمینی (ره) و همچنین رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نشات گرفته و مرور و بازخوانی خاطرات و رخداد‌های سال‌های دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای عظیم برای نسل جوان ما که جنگ را درک نکرده‌اند، به مثابه دانشگاهی بزرگ است که می‌تواند آن‌ها را به تداوم توسعه و پیشرفت در گام دوم انقلاب اسلامی راسخ‌تر سازد.

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهیدان این مرز و بوم به خصوص سه هزار و ٥٣٥ شهید استان زنجان ضمن تجدید میثاق با ولایت فقیه و تاکید بر ترویج و حفظ فرهنگ شهادت و مجاهدت که برگرفته از فرهنگ ناب عاشورای حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) است و چیزی جز وحدت و عزت برای ملت سرافراز و بزرگ ایران اسلامی ندارد، اعلام میدارد با تفکر ناب اسلام انقلابی برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب تا پای جان ایستاده است و با تاسی از شهدای عزیز همه توان و ظرفیت خود را در راه اجرایی سازی فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما