شناسهٔ خبر: 49724164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

محرم برای سومین مرتبه رو در روی مربی سابق؛

شاگردان قلعه‌نویی آماده مصاف با سپاهان(عکس)

آخرین تمرین تیم فوتبال گل گهر پیش از دیدار دوستانه با سپاهان در کمپ الیاف شهریار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز آینده یکی از دیدارهای دوستانه که از توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد، مصاف محرم نویدکیا و امیرقلعه نویی خواهد بود؛ دیداری که احتمالا با توجه به نمایش هایی که دو تیم در دیدارهای دوستانه اخیر خود داشته اند و نتایجی که کسب کرده اند، می‌تواند در کنار اهدافی که مربیان برای کسب شناخت بیشتر از تیم خود دنبال می کنند، جذاب هم از کار دربیاید. نکته جالب توجه دیگر در این مسابقه تقابل بازیکنان سپاهان با امیرقلعه‌نویی است که بسیاری از آنها توسط او راهی اصفهان شدند و حالا برای سومین مرتبه پس از پایان همکاری این مربی با طلایی پوشان مقابل این مربی قرار می گیرند.


این بازی در شرایطی در کمپ تمرینی گل‌گهر برگزار خواهد شد که علاوه بر شاگردان امیرقلعه‌نویی، سپاهانی ها نیز با توجه به مساعدتی که باشگاه سیرجانی داشت و آخرین بازی دوستانه آنها مقابل نساجی در این زمین برگزار شد، نسبت به شرایط و جو آن آشنایی دارند.


شاگردان امیرقلعه نویی ساعتی پیش آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از این دیدار دوستانه برگزار کردند و زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای فنی پرداختند.


به نظر می رسد یکی از مهم ترین تغییراتی که در فصل جدید در تیم امیرقلعه نویی شاهدش خواهیم بود، استفاده از دفاع 3 نفره است و باید دید این روش بازی در مقابل سپاهان هم توسط کادر فنی گل گهر مورد استفاده قرار می گیرد یا خیر.


گفتنی است اولین دیدار فصل سپاهان و گل گهر در لیگ بیستم فصل گذشته در سیرجان با برتری 3 بر 1 شاگردان امیرقلعه نویی خاتمه یافت ولی در دیدار برگشت این سپاهانی بودند که در هوای سرد اصفهان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند و حالا این سومین تقابل محرم نویدکیا و امیرقلعه نویی در کسوت مربیگری خواهد بود.

 

 

 

 

 

نظر شما