شناسهٔ خبر: 49718425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۸۲ هزار نخ سیگار قاچاق از اتوبوس مسافربری پارس آباد کشف شد

گروه استان‌ها-فرمانده مرزبانی استان اردبیل از کشف ۸۲۰۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق و غیر مجاز ودستگیری یک نفر توسط مرزبانان هنگ مرزی گرمی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار اسمعلی در این خصوص در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب اخبار مردمی مبنی بر انتقال سیگار قاچاق و غیرمجاز با  یکدستگاه اتوبوس مسافربری از مرکز استان به شهرستان پارس آباد مراتب در دستور کار مرزبانان گروهان رضی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی نسبت به ایجاد ایست و بازرسی مقطعی در مسیر تردد خودروی موردنظر اقدام و  اتوبوس مسافربری را متوقف و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی سایر مسافران نسبت به بازرسی و تفتیش جعبه بار آن اقدام کردند.

فرمانده مرزبان استان اردبیل با بیان اینکه که دررابطه با این موضوع تعداد 82000 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریالی را کشف کردند، افزود: در این رابطه  متهم دستگیر و پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

اسمعیلی بیان کرد:  پس از کشف این میزان سیگار قاچاق، برای متهم، پرونده مباشرت در قاچاق کالا تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد و در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود:  تلفن 110 مرکز فوریت‌های پلیسی  آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار مردمی پیرامون فعالیت‌های مجرمانه است که با همراهی و همدلی مردم می‌توان گام‌های محکمی در تولید و حفظ امنیت پایدار برداشت.

انتهای‌پیام/131/ش

نظر شما