شناسهٔ خبر: 49718415 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

کلاف سردرگم پرسپولیس به دست کریم باقری باز می‌شود 

پرسپولیس هم اکنون نمی‌تواند بازیکن خارجی به خدمت بگیرد؛ چون پرونده‌ای دارد که منجر به صدور رای شده است.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

سازمان لیگ حضور دوباره خارجی‌ها در لیگ برتر را مشروط به این کرده که باشگاه‌ها پرونده ای در محاکم بین المللی ورزشی نداشته باشند که منجر به صدور رای شده باشد و از سویی باید برای جذب خارجی جدید تضمین مالی ارایه دهند که بر این اساس پرسپولیس به خاطر پرونده کالدرون نمی‌تواند بازیکن خارجی به خدمت بگیرد.

این موضوع اعتراض یحیی گل محمدی را به همراه داشت و سرمربی پرسپولیس به این خاطر از فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت فدراسیون فوتبال هم پرونده خارجی در محاکم ورزشی دارد و ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال به فیفا شکایت کرده که این شکایت منجر به صدور رای شده است. یحیی گل محمدی سپس به همکاری باشگاه پرسپولیس با فدراسیون فوتبال اشاره کرد که اجازه داد کریم باقری و مهرداد خانبان در اردوی تیم ملی حاضر شوند و اذعان کرد اگر باشگاه هم به دنبال اجرای قانون باشد از این پس اجازه نخواهد داد این دو مربی در اردوی تیم ملی حاضر شوند. 

در این خصوص کریم باقری با رییس فدراسیون فوتبال صحبت کرده و قرار شده به طور موقت جذب بازیکن خارجی برای تیم پرسپولیس آزاد شود به این شرط که باشگاه قول دهد برای بستن پرونده کالدورن تلاش خواهد کرد. البته باشگاه پرسپولیس خطاب به فدراسیون فوتبال گفته است می‌خواسته بدهی به کالدرون از از حساب درآمدهای باشگاه نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند که کنفدراسیون فوتبال آسیا خطاب به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است به خاطر تحریم‌های خزانه داری آمریکا نمی‌تواند پولی را به حساب باشگاه پرسپولیس یا طلب کاران این باشگاه پرداخت کند و به واقع فعلا در آمدهای این باشگاه مسدود است. 

نظر شما