شناسهٔ خبر: 49718347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

۲۸۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد- فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در استان توزیع‌شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری صبح چهارشنبه در مراسم رژه خودرویی، با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا این آئین با محدودیت برگزار شده است، اظهار کرد: در این رژه تلفیقی از تجهیزات خودرویی و کمک‌های مؤمنانه به نمایش گذاشته شده است.

وی به توزیع کمک های مومنانه در استان اشاره کرد و افزود: طی دو سال گذشته بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری جمع آوری و توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کمک‌های مومنانه در قالب بسته‌های معیشتی و حمایتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

سردار اکبری هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس تیپ حضرت قمر بنی هاشم(ع) در جبهه حق علیه باطل مبارزه می‌کردند و امروز در کنار کار درمان در مقابله با ویروس کرونا همکاری می‌کنند.

هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری رزمندگان است

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در این مراسم با بیان اینکه ایام دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: به دلیل شرایط کرونایی و مقابله با شیوع این ویروس رژه به صورت موتوری برگزار شد.

سردار منوچهر امان اللهی با بیان اینکه یگان‌های اجرایی، ویژه، انتظامی و پلیس راهور از فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در رژه موتوری حضور دارند، عنوان کرد: این برنامه‌ها همه نقش آفرینی، ایثار و فداکاری رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس یادآوری می‌کند.

وی تصریح کرد: در این رژه رده‌های مختلف توان نظامی و انسانی خود را به نمایش گذاشتند.

نظر شما